• mijn ouders zeuren altijd dat mijn kamer zo een sooi is.. en ik d8 ben ik de enigste die er last van heeft of hebben jullie dat ook?,,,,,,,,,
    ik in iedergeval wel en wordt er gek van het is toch mijn kamer?


    I want my bloody cheese now!^^

    dat is bij mij ook zo
    en als ik het niet opruim krijg ik geen plakers voor me posters dus ik moet 1x per week opruimen maar na 1 dag is het alweer een terring zooi xD

    K heb dat ook hoor -_-'
    k wordt er ook helemaal gek van, het is zo irri, k heb zoiets van tis tog MIJN kamer?!

    xXx

    Je hebt gelijk,, ik heb er ook zo'n last van. Dan pleurt een vn mijn posters bijvoorbeeld naar beneden en dan heb ik geen zin om hem op te hangen zeggen ze zo vn Jaa hang dat ding op of ik gooi hem weg!o.0 NIEMAND KOMT AAN MIJN POSTERS BEHALVE IK!

    mijn kamer is een GEORGANISEERDE CHAOS XD

    heb ik ook hoor!

    Maar dan hebben ze ook wel gelijk,,ghehe
    Mijn halve klerenkast ligt altijd op de grond(A)
    En mij kamer is best wel heel klein dus dan kun je meteen niet meer gewoon lopen,,ghehe

    Maar ik vind het wel iritant,,opruimen lukt me toch niet(A)


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    Je hebt gelijk,, ik heb er ook zo'n last van. Dan pleurt een vn mijn posters bijvoorbeeld naar beneden en dan heb ik geen zin om hem op te hangen zeggen ze zo vn Jaa hang dat ding op of ik gooi hem weg!o.0 NIEMAND KOMT AAN MIJN POSTERS BEHALVE IK!


    jaa eerst vielen er 2 posters van me muur en toen ging mijn moeder ze goed doen

    maar ze hing alles scheef en over elkaar en doen had ze heel me poster kapot gemaakt zegt ze ja dat zie je niet ik heb haar even duidelijk gemaakt dat ik van haar een nieuwe kreeg want die zijn niet meer in de winkel xD maar ik kreeg hem een week later van een vriendin die hem dubbel had maar niemand raakt mijn posters aan en alleen ik hang ze op xD

    hmm ouders kunnen alleen maar zeuren.. Dus ook over kamers :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    De mijne zeurt altijd over mijn kamer. Ja het is vies, zegt ze dan. Ruim het is een keer op.:S Pfff. En dan dwingt ze me ook nog, dan zegt ze bijvoorbeeld. Anders mag je niet op de computer ofzoiets.


    ok

    By my ook zo xP
    Zegt myn ma dak het op moet ruime doek da nie gaat se het self doen.. ;l net so dom xP
    maar dan gaat se gesprekken voeren met de th posters.. ;l & das eng xP

    xx


    We can only learn to love by loving.

    ik ben dus niet de enigste en ik ben het met ze eens DE POSTERS ZIJN VAN ONS ZELF AFBELIJFEN OUDERSS!!! XD weet ik dat ook weer :P en een gesrpek voeren met een poster is best rar weetje xD behalven als ze terug praten xD:P maar dat lijkt me sterk en ik heb het ook met muppy007 eens xD
    mijn kamer is een troep maar ik weet altijd alles te vinde :D


    I want my bloody cheese now!^^

    ELKE dag bekant! verschrikkelijk!

    Mijn ma elke dag, 'Erica, wnnr ga je nu u kamer opruimen?!'
    Maar op school leerden we de defenitie van vuil: Het is iets op dat moment dat storend is.
    Mij stoort het niet, duuuus is het geen rommel xD


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    bij mij seurden ze ook, dat doen ze nu neit meer omdat ze weten dat ik er toch niets aan doe xD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    all1 als me kamer gedaan moet wordenxD maar verder is me kamer mijn heiligdom waar zij niks over te zeggen hebbenxD


    Why don't you break my heart

    mijn kamer is een GEORGANISEERDE CHAOS XD

    volledig mee eens X'D
    noujah waar zeurt mijn moeder nie over ?!