• Ik heb gister dus met mijn beste vriendin pizza gebakken, haha. Het was best wel een ramp, want we wisten niet hoe het moest en mijn moeder was nog werken dus kon ons niet helpen. We hebben ook de mixer bijna kapot gemaakt :$ en het deeg zat 2 x bijna op het plafond haha, maar het was wel leuk. nog meer mensen met geweldige -kuch- kookervaringen?


    We can only learn to love by loving.

    Ik kook nooit :'D
    Maar, was de pizza wel lekker? (:


    Never run out of reasons to smile...

    Dat klinkt als een programma

    Maar, jullie hebben het vast leuk gehad en die pizza was ook vast wel te eten.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Haha, nee. Ik vind koken leuk, alleen doe ik het niet zo vaak =D

    Nog nooit gekookt, haha. Ik ga mezelf er ook maar niet op wagen voordat ik de hele keuken laat exploderen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Nicee :'D ik en mijn vriendin hebben wouden eens TokioHotel-koekjes bakken, en laten we zeggen dat de letters goed gelukt waren, maar daar stopt het ook ^^


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik ging laatst met mijn vriendin een taartbodem maken, alleen dat ging ook niet helemaal goed.
    We gingen ook een keer pannenkoeken bakken, maar die waren niet gaar, dus gooiden we het maar weg.
    En een keer wouden we kwarktaart maken, alleen we hadden geen kwark, maar we gingen heel eigenwijs toch die taart maken :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    XD klinkt fantastisch
    ikzelf heb eens pannenkoeken proberen bakken maar blijkbaar moet je het eiwit apart van de dooier doen en opkloppen. Ik had dat dus niet gedaan en toen ik alles in de pan had gegooit bleek dus dat dat maaksel niet goed wou bakken. Ik ging dan eens een slim kind uithangen en zette de gloeiend hete pan op tafel. Resultaat? het tafellaken gesmolten en mijn mama heel heel boos

    (A)


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    jah brownies maken de boter was niet zacht deden we het in de magnatron (A) /Wij zaten ook helemaal onder de mi x.


    Some angels have no wings.