• Ja, omdat wij voor school een boekcover moesten maken over het boek dat we gelezen hadden; In mijn geval 'Eerwraak' van Helen Vreeswijk. Deze cover telt al mee voor 10 punten voor ons proefwerk dus hij moet écht wel goed zijn. Ik had eerst één gemaakt maar die vond ik niet mooi, dus heb ik een nieuw gemaakt namelijk deze Ik heb daarom echt wel jullie mening nodig of hij goed is, anders maak ik gewoon een nieuwe.
    Ik zou het waarderen moesten jullie je eerlijke mening geven en niet zeggen dat hij goed en/of slecht is omdat de meerderheid dat zegt!
    Bedankt alleszins.

    Ik zou die 'hij heeft jullie gezien' nog iets kleiner doen en Helen Vreeswijk helemaal rechts onder in de hoek duwen. (:


    All was well.

    Conspiracy schreef:
    Met ander lettertype

    Veel beter (:


    I need you like a heart needs a beat

    Oké, ik heb er nu dus 3; De eerste dus die met dat raar lettertype. De tweede met een ander lettertype maar waar 'Helen Vreeswijk' nog vlak onder de titel staat. De derde waar Helen Vreeswijk rechts onderaan staat.
    Dus één, twee of drie?

    Ik vind die tweede het mooiste :'D

    Onderbroek schreef:
    Ik vind hem mooi ö
    Alleen het lettertype van eerwraak vind ik niet echt een lettertype voor een boek..

    Met het 2e lettertype is het wel iets beter, maar ik zou kijken naar een lettertype wat de naam Eerwraak echt uitstraalt!
    Verder weet ik niet wat de opdracht precies was, of je het helemaal zelf moest ontwerpen of zo maar om eerlijk te zijn vind ik het een beetje saai... Niet gemeen bedoeld of zo ik wil je alleen maar helpen!
    Zoek dingen op het internet wat eerwraak uitstraalt en wat het in houd, ik weet niet waar het boek allemaal over gaat dus misschien kan het daar aan ook liggen! Probeer dingen uit met kleuren, andere foto's die je er bij kan doen of dat soort dingen, vormen, schuine teksten etc.

    (Ik moet dit soort opdrachten dagelijks doen, maar als wij zo'n boekcover zouden maken zou die niet goed gekeurd worden omdat het een normaal plaatje is waar alleen teksten overheen zijn gezet en verder niks speciaals mee is gedaan. Maar dat kan ook komen omdat ik Media & Vormgeving als opleiding heb en ze daar wel streng mee zijn)


    dream, dare, fly!

    de derde moet je doen =3

    ANNExROCKT schreef:
    Met het 2e lettertype is het wel iets beter, maar ik zou kijken naar een lettertype wat de naam Eerwraak echt uitstraalt!
    Verder weet ik niet wat de opdracht precies was, of je het helemaal zelf moest ontwerpen of zo maar om eerlijk te zijn vind ik het een beetje saai... Niet gemeen bedoeld of zo ik wil je alleen maar helpen!
    Zoek dingen op het internet wat eerwraak uitstraalt en wat het in houd, ik weet niet waar het boek allemaal over gaat dus misschien kan het daar aan ook liggen! Probeer dingen uit met kleuren, andere foto's die je er bij kan doen of dat soort dingen, vormen, schuine teksten etc.

    (Ik moet dit soort opdrachten dagelijks doen, maar als wij zo'n boekcover zouden maken zou die niet goed gekeurd worden omdat het een normaal plaatje is waar alleen teksten overheen zijn gezet en verder niks speciaals mee is gedaan. Maar dat kan ook komen omdat ik Media & Vormgeving als opleiding heb en ze daar wel streng mee zijn)

    Wel haha, bedankt voor de tip (: maar dit is gewoon 'Ontwerp een boekcover' voor Nederlands dus het moest niet echt zó heel creatief zijn.

    Maar als we er toch één moeten kiezen dan zou ik voor de 2e gaan!
    De 3e oogt slordiger en is te druk dan klopt de verhouding niet meer bij de 2e zit de verhouding nog aardig goed (:

    [ bericht aangepast op 28 feb 2010 - 15:13 ]


    dream, dare, fly!

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Wel haha, bedankt voor de tip (: maar dit is gewoon 'Ontwerp een boekcover' voor Nederlands dus het moest niet echt zó heel creatief zijn.


    Okey (;
    Dan zou ik voor cover 2 gaan zoals ik hierboven ook al zei haha =P


    dream, dare, fly!