• ik heb gehoord dat er in amerika echt mensen zijn die bloed drinken en denken dat ze een vampier zijn :8
    kunnen vampieren echt bestaan?? ;[
    want er zijn toch ook vleermuizen die van bloed leven, zijn er dan ook geen mensen die van bloed kunnen leven?? ;$

    'Xxx


    The clouds i can handle, but i can't fight an eclipse.

    Dat van die Amerikanen zou kunnen. je hebt wel zo´n gestoorde mensen - denk ik.
    Maar, nee, ik denk niet dat vampieren echt bestaan xd

    ja staat in joepie ;d


    There's nothing like us.

    Er bestaan inderdaad mensen die bloed drinken van echte mensen, en ook wel gewoon nederlanders.
    Maar, vampieren zoals Graaf Dracula enzo bestaan niet.
    Er zijn ook vleermuizen die leven van het bloed van andere dieren ja XD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Er zijn inderdaad mensen die bloed drinken. Bepaalde stammen of andere mensen (vb) in Amerika inderdaad, maar ik weet niet of het dan om mensenbloed gaat of om dat van bepaalde dieren. En er zijn inderdaad vleermuizen die van bloed van dieren leven. Die een kleine incisie maken in de hals en dan het bloed opzuigen. Maar of je het echt vampieren of soort van vampieren kunt noemen, geen idee.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    UNCOMMON schreef:
    Dat van die Amerikanen zou kunnen. je hebt wel zo´n gestoorde mensen - denk ik.
    Maar, nee, ik denk niet dat vampieren echt bestaan xd


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Nou, die bestaan ja. Maar ook in Nederland, maar het is niet zoals dracula enzo. Haha.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    lovecore schreef:
    ja staat in joepie ;d

    Het betrouwbaarste blad OOIT (cat)

    maar is bloed niet illegaal??
    dat is dan ook vervelend xD dan ben je verslaafd aan een illegale substantie...
    of kun je daar iets voor aanvragen ofzo?? ^-^


    The clouds i can handle, but i can't fight an eclipse.

    NessieCullen schreef:
    maar is bloed niet illegaal??
    dat is dan ook vervelend xD dan ben je verslaafd aan een illegale substantie...
    of kun je daar iets voor aanvragen ofzo?? ^-^

    Ik denk bloed van mensen sowieso, maar van dieren niet. Hoewel ik dat niet zeker ben.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Echte vampiers zullen niet bestaan. Maar natuurlijk zijn er mensen die bloed drinken en dat is niet alleen in Amerika hoor.

    "Op zich zou dit geen probleem zijn, áls ik een vaste Donor zou hebben."
    Dit heb ik van een site over vampirisme, dus ik denk dat bloed dus niet illegaal is zolang je er toestemming voor hebt. Ik heb geen idee ;x Het interesseert me wel..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Er zijn zelfs mensen die denken dat ze weerwolven zijn. x'D


    I've got your back like a bra strap.

    Ach jah, ik ben er geen, ze doen maar op. Er zijn ergere freaks.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    musicjunkie schreef:
    Er zijn zelfs mensen die denken dat ze weerwolven zijn. x'D

    Als je dit ziet, vind ik het maar normaal dat sommige mensen dat vinden..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Er zijn zulke vleermuizen en er zijn mensen die bloed drinken, maar die doen dat omdat ze niet 100% zijn.

    Er bestaan geen vampiers.


    I live for the applause, you will die for it.