• RUMOR! A girl from the german FC talked with the security in Oberhausen yesterday and they confirmed that they made the tour DVD there. Because of that the fans weren't allowed to bring posters into the venue.

    http://tokiohotel-info.myblog.de/tokiohotel-info/art/6662085/-h1-RUMOR-GERUCHT-h1-

    Hoogstwaarschijnlijk komt er dus een dvd van de Humanoid tour (yeah) , maar dan van het concert in Oberhausen. Wat spijtig genoeg wilt zeggen dat het dus de Duitstalige liedjes zullen zijn =( Ik hoor liever de Engelstalige eigelijk ...
    Hoop dat er dan ook een dvd uitkomt van een Engelstalig concert :O

    Wat willen jullie? Engels- of Duitstalig?


    Live Your Life

    Duits,zonder twijfel.
    Daar zit meer emotie in en Bill is ook losser op het podium als hij in het duits zingt.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2010 - 21:44 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Beide. :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Duitstalig..
    Dat is hun eigen taal en kunnen ze ook meer emoties in leggen..
    Vind ik..


    Fallen angels never die..

    Jaa, inderdaad, Oberhausen, en ik ben er superblij mee dat, dat voornamelijk duitse liedjes zijn want ik blijf erbij; die zijn veel beter.


    Life is hard and then we die

    Duits. Geen twijfel mogelijk.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    duits

    en ik dacht dat er zowiezo een dvd kwam van deze tour ;p en ik wil nog steeds ontzettend graag terug naar 25 feb ;d


    And all the girls in the front row scream your name.

    Ik vind ze beiden goed, alleen vind ik meer Duitstalige liedjes mooier.


    I recycle my thoughts.

    Engels schat!!


    Your Butt is Mine!

    Duitssssss : )


    Tanya is de beste.

    Trash schreef:
    duits

    en ik dacht dat er zowiezo een dvd kwam van deze tour ;p en ik wil nog steeds ontzettend graag terug naar 25 feb ;d


    25 feb was geweldig :D Wil ook terug xD


    Live Your Life

    ARE YOU KIDDING ME?
    Ik was daar, weet je hoe geweldig dat zou zijn!
    Wij dachten daar dat het niet meer zou komen, omdat bepaalde attributen voor zulke opnames nergens te bekennen waren, dus het zou wel echt geweldig zijn als er alsnog een DVD van komt. ;D


    Save me with your love tonight.

    Duits.

    ik wil gewoon EEN dvd x'D

    die hard faaaaan ;p


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Utopia schreef:
    ARE YOU KIDDING ME?
    Ik was daar, weet je hoe geweldig dat zou zijn!
    Wij dachten daar dat het niet meer zou komen, omdat bepaalde attributen voor zulke opnames nergens te bekennen waren, dus het zou wel echt geweldig zijn als er alsnog een DVD van komt. ;D


    Welke attributen zouden er dan nodig zijn ;)?
    Gewoon professionele camera's zijn genoeg hoor.


    Live Your Life

    Fiction schreef:
    Duits,zonder twijfel.
    Daar zit meer emotie in en Bill is ook losser op het podium als hij in het duits zingt.



    ik vindt duits way better . dan hun engelse nummers, al ben ik geen mega fan emer of zo =o


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.