• RUMOR! A girl from the german FC talked with the security in Oberhausen yesterday and they confirmed that they made the tour DVD there. Because of that the fans weren't allowed to bring posters into the venue.

    http://tokiohotel-info.myblog.de/tokiohotel-info/art/6662085/-h1-RUMOR-GERUCHT-h1-

    Hoogstwaarschijnlijk komt er dus een dvd van de Humanoid tour (yeah) , maar dan van het concert in Oberhausen. Wat spijtig genoeg wilt zeggen dat het dus de Duitstalige liedjes zullen zijn =( Ik hoor liever de Engelstalige eigelijk ...
    Hoop dat er dan ook een dvd uitkomt van een Engelstalig concert :O

    Wat willen jullie? Engels- of Duitstalig?


    Live Your Life

    SonicHentai schreef:
    Beide. :'D


    when words fail, music speaks.

    Fiction schreef:
    Duits,zonder twijfel.
    Daar zit meer emotie in en Bill is ook losser op het podium als hij in het duits zingt.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Duits, echt wel ;D

    En ik hoop dat het echt in Oberhausen is opgenomen, want ik was daar ook bij. En dan is het gewoon echt een prachtige herinnering :3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Mij maakt het niet uit. Het is gewoon dat ik met Engels kan meezingen en met Duits amper. Of misschien na heeeeel veel oefenen dat ik iets kan meezingen dat erop lijkt! x3
    Dus beide! ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik hoop juist dat ie int Duits uitkomt ^^
    ik vind engelstalig van hun niet zo mooi :X


    She said: I gotta find out for myself

    eigenlijk wil ik gewoon een mix van duits en engels x]

    beide <3


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Ik heb het liefst Duits!
    Engels vind ik ook wel leuk.. maar Duits vind ik toch beter. Live sowieso, want Bill is wat losser als hij Duits zingt. Bij het Engels klinkt het zo.. ik weet niet. Duits vind ik live gewoon beter x'D


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Trash schreef:
    duits

    en ik dacht dat er zowiezo een dvd kwam van deze tour ;p en ik wil nog steeds ontzettend graag terug naar 25 feb ;d


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Hm. Allebij. Ghéhe. Ik hoor veel liever Engels, ook wel omdat ik dan kan meezingen en mijn duits trekt op niet veel ;D
    Maar Bill houdt meer van het duits en zingt ook veel liever in het duits. En dat zie je soms wel, vind ik...


    Some people make the world special just by being in it

    Beiden...In duits komt Bill loser, maar engels kan ik tenminste verstaan :Y)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Snakie9005 schreef:
    (...)

    Welke attributen zouden er dan nodig zijn ;)?
    Gewoon professionele camera's zijn genoeg hoor.


    Vrij wel altijd is er ook nog zo'n ding dat over het publiek heen kan gaan, die heb ik nu echt nergens gezien. En word het niet altijd aan het begin gezegd? Nou ja, wat zou het ook. Ik hoop dat er een DVD komt. Als dat van Oberhausen is, is dat gewoon een leuk extraatje. (:


    Save me with your love tonight.

    O, ik dacht dat iedereen al wist dat er een dvd in Obi gemaakt zou worden ghehehehe :Y). Was ook wel een beetje heel overduidelijk hoor (nerd). Komt alleen een Duitse denk ik. Gewoon Duits concert dus, maar zal ook zeker wel uitgebracht wordn met engelse ondertiteling.


    Wie du mir, so ich dir.

    Aaaaaaaah, ge meent het? Ik was daar dus ;D


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    defenitly duits. Dat is gewoon de taal van tokio hotel. Ik kan nog steeds niet zonder te walgen naar de engels talige nummers luisteren. En dan heb ik heb over een fan van het eerst uur. Ik heb Bill nog mee gemaakt met zijn egel kapsel. xD maar zijn tweede kapsel is en blijft het best. Al hoe wel ik vind dat tom het lekkrst is op schrei.


    Love sheds light one the darkest of times