• Mijn broertje heeft een awesome nieuw vest, en ik pas hem ook! En dus ga ik dat vest af en toe stelen van hem (A)

    Wie steelt er nog meer wel eens kleding van broers of zussen?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    heey,

    m`n zus geeft me d`r oude kleren en dan denkt ze dat ze het recth heeft om mijn nieuwe kleren we hebben namelijk de zelfde maat.
    belagelijk hè??
    wat vind jij er van stuur me dan ff een krabbel of bericht???


    BOE!!!! schrok je?!

    Mijn zusje pakt weleens kleding uit mijn kast en ik weleens uit de hare. (krul)


    hoi, jij bent leuk.

    Ik steel geen kleren van mijn zus; omdat ze drie jaar jonger is (11) en omdat ik veel dikker ben dan mijn zus


    Just a simple "I love you" (:

    Ik niet, mijn broer is twee jaar jonger ;x


    Happiness hit her like a train on a track

    ik niet mijn zusje is 9 jaar ;d


    There's nothing like us.

    ik pas niet in de shirt van mijn zus. ze is nogal wat breder van me. Maar ik leen wel wat van mijn moeder, vrienden of mijn vriendje. Handig tog dat we allemaal dezelfde maat hebben ='D


    Go Fuck A Duck ='D

    myforworld schreef:
    heey,

    m`n zus geeft me d`r oude kleren en dan denkt ze dat ze het recth heeft om mijn nieuwe kleren we hebben namelijk de zelfde maat.
    belagelijk hè??
    wat vind jij er van stuur me dan ff een krabbel of bericht???

    haha, ik zou heel serieus al jou oude kleren aan haar geven en zelf vragen voor nieuwe kleren ='D
    als jullie tog dezelfde maat hebben zou dat tog kunnen zeker ='D


    Go Fuck A Duck ='D

    Mijn zusje en ik hebben ongeveer dezelfde maat, maar zij wordt steeds meer kakker dus ik zou niet snel iets van haar 'stelen', nee xD


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik soms, maar altijd in het begin van de week. Dat het tegen het einde van de week gewassen is en mijn zus het niet door heeft. Want ze heeft dat niet altijd even graag. :'D

    nooit, mijn kleding werd altijd gestolen door mijn stiefzusje als ik bij me pa was.. maarja daar kom ik niet meer;)
    ik pas wel de kleding van me zus, maar die woont aan de andere kant van drenthe, en IK heb geen rijbewijs dus kan er niet zo 1 2 3 naar toe, maar ik pas alles van haar wel;)
    ja dames zelfs haar trouwjurk!



    het is officieel, ik ben nu TE druk


    Never forget the things that make you smile

    is me mama ook goed? ('a)
    ik steel kleding van me mama en me mama die van mij xd
    we zouden beter een kast met zn tweeen delen ;D


    Whisper words of wisdom, Let It Be

    Kon ik dat maar.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ben enigskind :'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Mijn broer is 25 en woont samen met zijn vriendin. Dus nee, dat doe ik niet. Lmao.
    1. Hij is een jongen, ik meisje.
    2. Hij woont ergens anders.
    3. Te grote maten C:

    [ bericht aangepast op 1 maart 2010 - 21:31 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Nee ik heb een broer van 18 maar hijs heel erg dun en smal op zich zijn kleren zijn best vet alleen ik denk dat mijn voorgevel dan in de weg zit XD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.