• • Ik neem namelijk afscheid, voor nu althans, van mijn vertrouwde username HaIe.

    • Ik heb hem veranderd naar ELIOT en die heb naam heb ik van de serie the Magicians.

    • Alvast sorry voor alle verwarring (';


    [ bericht aangepast op 4 nov 2018 - 17:15 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    This is gonna be confusing :/
    Ik ken de serie niet, maar de username klinkt wel leuk^^


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Dat wordt even wennen. ^^ Ik ken de serie ook niet. :p


    Ik wil een tuin vol egels

    Oe, wordt even wennen! Maar coole username. Ken de serie niet, maar het personage ziet er wel charismatisch uit.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Oeh, nice! Dat is wel even wennen haha. :b

    Hahahah, ik weet het.
    Ik was sinds januari 2017 (misschien ietsjes eerder al?) HaIe hier op Q en tussendoor 1x een andere username gehad (Vronsky) voor een maand of 2 en nu deze. Het is voor mij ook wel even wennen dat ik niet mijn oude vertrouwde koppie van Tyler Hoechlin zie met de naam HaIe.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Afscheid nemen bestaaaaat nieeet


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik mis Hale nu al haha, maar wel een leuke username! Ik denk toch dat ik binnenkort voor Papiliones ga. Deze username is toch nog steeds geweldig. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    I love it, ik vind het een leuke usernaam, Ik zelf verander best wel vaak van usernaam. Maar ik ga ook heel vaak terug naar oude. Ik heb Rowling denk ik het vaakst en het langst gehad.

    Ik denk bij Hale altijd aan Rosalie Hale van twilight lol


    Alleen maar tranen van geluk

    Fern schreef:
    I love it, ik vind het een leuke usernaam, Ik zelf verander best wel vaak van usernaam. Maar ik ga ook heel vaak terug naar oude. Ik heb Rowling denk ik het vaakst en het langst gehad.

    Ik denk bij Hale altijd aan Rosalie Hale van twilight lol


    Zij is ook wel echt hot, dus misschien moet ik, wanneer ik weer terug naar HaIe ga, gewoon een foto van Rosalie als pf doen ipv Derek ghehe.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik dacht echt dat het een heel erg topic ging zijn over dat je iemand verloren had ofzo haha

    Wat een leuke username, ik moest bij ELIOT eigenlijk spontaan aan Pete's Dragon denken. Want die draak heet Elliot en dat was vroeger echt één van mijn favo films (oke nog steeds)


    The soul needs autumn.

    Grace schreef:
    Ik dacht echt dat het een heel erg topic ging zijn over dat je iemand verloren had ofzo haha

    Wat een leuke username, ik moest bij ELIOT eigenlijk spontaan aan Pete's Dragon denken. Want die draak heet Elliot en dat was vroeger echt één van mijn favo films (oke nog steeds)


    iets met clickbait dankjee!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO