• -ik weet niet of het hier goed staan, wilt anders iemand het verplaatsen?-

    Nou, de Nederlands onder ons kennen vast allemaal wel Eigen Huis en Tuin, en dan de nieuwste editie. -niet die met dat bekende deuntje-
    Nou, Thomas -de klusser-, woont in de buurt van mij dorp, of in mij dorp, ik weet het niet zeker, en dus hij doet altijd boodschappen bij de alberthein op zaterdag, just like my mom.

    Ik ging zaterdag dus mee met me moeder boodschappen doen, knal ik zo keihard met dat winkelwagentje tegen het wagentje van Thomas. Ik kijk hem echt zo de heletijd aan, kijk even naar de twee winkelwagetjes en zei; "Oh, sorry!". Heel lullig, toen bleef ik nog een paar minuten staan toen me moeder zei dat ik onbeleefd bezig was. Thomas lachen, mama lachen, en heel leuk allemaal.

    Rijd ik vandaag uit school, en er is zo weg waar fietsers normaal geen voorrang hebben. Ik sta zo te wachten tot de auto's voorbij zijn. Zie ik die auto van Thomas aankomen, (Ja, die herken je, hij rijd in een hele grote zwarte pick up, en hij is al verschillende keren in beeld op tv geweest), stop hij, en gebaard dat ik voormocht. Dus ik stap op, steek me hand op, en zwaai heel vrolijk, en fiets hard weg. HAHAHAH!

    -dat vond ik wel grappig-

    [ bericht aangepast op 2 maart 2010 - 17:00 ]


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Haha :'D Ik ken hem niet, maar hij lijkt heel vriendelijk!


    Never run out of reasons to smile...

    haha, lijkt mij ook heel grappig :']
    *als je het zelf meemaakt. :P

    whaha lijkt me wel leuk :]
    bij ons woont er niemand die bekend is het is een gat hiero!


    I'm just a little girl in a big mean world.

    hahahaha lol x'D


    It's not the same without you.

    Haha.