• Ik heb een vraagje voor jullie, wat jullie zouden doen in de volgende situatie;

    Ik had een zeer goede vriendin -3 jaar ongeveer- en ik had haar een geheim vertelt in vertrouwen. Iets wat niemand maar dan ook niemand te weten mag komen. Maar nu is er ruzie, of in ieder geval. Ze is kwaad geworden op mij waardoor we nu dus echt wel ruzie hebben. Maar ik ga nog steeds model voor haar zitten voor de haarwedstrijd -al heb ik daar echt geen zin meer in en zegt iedereen dat ik niet moet gaan omat ze rot tegen me doet-
    Maar nu ben ik echt wel bang, dat ze dat geheim tegen iedereen gaat rondvertellen en dan vooral wanneer ik ga zeggen dat ik die wedstrijd niet wil doen -waardoor ik hem nu dus wel ga doen, uit angst dat ze het verder vertelt- Maar ik ben dan weer zo een persoon; als iemand iets tegen mij in vertrouwen zegt en ik krijg later ruzie met die persoon, ik houd dat in vertrouwen. Maar nu vraag ik me af wat jullie denken dat die persoon zal doen/of wat jullie zullen doen in deze situatie. Dat geheim rondvertellen of niet? -omdat het voor mij echt belangrijk is dat het verzwegen word-

    In eerste instantie zou ik het toch nog gewoon geheim houden, maar het zou ook kunnen zijn dat ik het perongeluk verspreek ofzo.
    Ik zou gewoon met die vriendin praten en de ruzie weer bijleggen? Sowieso, en niet alleen omdat ze dat geheim weet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ergens denk ik dat ze het wel geheim houd ;)

    maar ik ken haar niet dus ik heb geen idee.
    Ik zou proberen met haar te praten en het bij te leggen ?


    I solemny swear i am up to no good

    ik denk ook wel dat ze het geheim houd en hoop het ook voor je <3


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Dit is een ultime test om te kijken of ze je beste vriendin is, Ze weet jouw dierbaarste geheim, maar zelfs in ruzie kunnen vriendinnen die onbewust diep in hun harten houden, Als zij het door vertel is ze geen echte vriendin. In ruzies hebben ik en mijn vriendin nog nooit elkaar verraden door iets te verraden van elkaar.


    The Truth is always merciless

    wat ghost zegt, als ze een echte vriendin is zal ze niets vertellen,zelfs al zou de vriendschap op een einde komen, het is iets dat jij haar hebt verteld, en als ze enigszins wijs is houd ze gewoon haar mond, ik zou me niet al te druk maken, maar ga wel met haar praten

    dit vind ik erg voor je.
    hangt van die persoon haar karakter af.
    zelf hou ik me aan de belofte.
    Als ieamnd tegen mij een geheim verteld en we hebben ruzie heb ik toch nog wel een beetje de trots om niet zo zielig te gaan doen en het door te vertellen. hopelijk doet die persoon dat ook.
    Als ze een beetje slim is zal ze dat wel doen.


    There's nothing like us.

    Als ze een echte vriendin is/of is geweest dan zal het niet verder zeggen...


    I need you like a heart needs a beat

    Het ligt eraan wat voor geheim het is, er zijn ook dingen waarvan mensen echt weten dat ze het niet door moeten lullen. Maar ik ken het, mijn 'beste vriendin' heeft na onze ruzie allerlei dingen doorverteld aan haar vriendje en via via zijn de verhalen steeds meer verspreid. Ze is mijn vriendin niet meer, omdat ik dit niet pik. Ik heb altijd alles van haar verzwegen,wat ik nog steeds doe en ik dus ook niet uit wraak dingen van haar door ga vertellen want dat kan ik gewoon niet. Ik snap je wel.. Maar je moet ook niet bang van r' worden.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik denk eigenlijk niet dat ze het zal zeggen hoor want dat zou echt heel lullig zijn en ik zou het bij leggen en wrm ga je niet gwn naar die wedstrijd voor haar zijn er veel andere mensen mee want anders ga ze misschien de hele tijd daarbij zitten en dan zou ik niet gaan maar als jullie de enige zijn met haar ouders ga dan misschien praten jullie het wel uit en als je dat niet wil dan zou ik gewoon naar haar toe gaan en als je niet met haar wil praten en elkaar nu aan het negeren zijn zou ik een brief schrijven (het klinkt ouderwets maar dat is persoonlijker dan (typing)) en zeggen dat je weet dat jullie ruzie hebben en dat je het heel erg naar vind maar of ze alsnog alsjeblieft niet jou geheim wil vertellen en dat ze dan echt een:@(bitch) is ofzo


    Het komt wel goed schatje <3

    ik denk dat ze dat wel geheim houdt. en als je denkt van niet dan moet je maar eens met haar gaan praten.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ravel schreef:
    In eerste instantie zou ik het toch nog gewoon geheim houden, maar het zou ook kunnen zijn dat ik het perongeluk verspreek ofzo.
    Ik zou gewoon met die vriendin praten en de ruzie weer bijleggen? Sowieso, en niet alleen omdat ze dat geheim weet.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Zoiets heb ik ook een keer gehad. Die vriendin van mij had het doorverteld, maar ik ben nogsteeds bevriend met haar. Eigenlijk best stom, ik vertrouw dr niet meer.
    Maar wat jou betreft, ik weet het niet. Ik zou haar niet meer vertrouwen. Het ligt eraan wat voor persoon het is. Als het iemand is die snel dingen doorverteld, heb je misschien wel een probleem. Maar als het iemand is die goed geheimen kan bewaren, is je geheim misschien veilig.


    Destroy what destroys you.

    Fiction schreef:
    Als ze een echte vriendin is/of is geweest dan zal het niet verder zeggen...


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Possession schreef:
    Zoiets heb ik ook een keer gehad. Die vriendin van mij had het doorverteld, maar ik ben nogsteeds bevriend met haar. Eigenlijk best stom, ik vertrouw dr niet meer.
    Maar wat jou betreft, ik weet het niet. Ik zou haar niet meer vertrouwen. Het ligt eraan wat voor persoon het is. Als het iemand is die snel dingen doorverteld, heb je misschien wel een probleem. Maar als het iemand is die goed geheimen kan bewaren, is je geheim misschien veilig.

    Het is echt iemand dat wel geheimen bewaren kan.

    Ik zou het kinderachtig vinden van haar moest ze dat doen en ik hoop voor jou dat ze dat ze het niet verteld.


    Happiness hit her like a train on a track