• Mijn beste vriendin is op 4 maart jarig. Ja, dat is deze donderdag. Maar ik heb nog steeds geen cadeautje! Waarom? Ik heb gewoon geen enkel idee wat ik voor haar zou kunnen kopen! Ze wordt zestien, ik vind dat toch wel een speciale leeftijd, dus ik wil iets heel speciaals geven.

    Ik had in ieder geval al gedacht aan een mooi leeg boek, daar zou ik dan foto's van ons in plakken en leuke herinneringen in schrijven.

    Maar dat is nog niet voldoende natuurlijk. Dus heeft iemand een ideetje? Je zou me heel goed vooruit kunnen helpen!

    Alvast bedankt!

    xje


    If we had not a soul, music would have created it.

    ik gaf 16, euro en 16 cent.
    lol.

    maar ik had er ook van alles bij gedaan.
    (:

    kijk gewoon na wat ze niet nodig heeft, en wat ze eventueel wel wil.
    en combineer dat gewoon met iets dat ze leuk vind?

    X

    LxKaulitz schreef:
    ik gaf 16, euro en 16 cent.
    lol.

    maar ik had er ook van alles bij gedaan.
    (:

    kijk gewoon na wat ze niet nodig heeft, en wat ze eventueel wel wil.
    en combineer dat gewoon met iets dat ze leuk vind?

    X


    Haha, dat met die 16 euro, 16 cent is wel een leuk idee (: dankje!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Een goodie bag?
    Dat met die euro's is leuk en dat boek is zalig (:
    Steek er anders ook een flesje met alcohol in.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    Een goodie bag?
    Dat met die euro's is leuk en dat boek is zalig (:
    Steek er anders ook een flesje met alcohol in.


    Een goodie bag is wel een leuk idee (:
    (maar alcohol drinkt ze niet)
    dankje voor het idee!

    [ bericht aangepast op 2 maart 2010 - 22:28 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Een zelfgebrand cd'tje? (:
    * om erbij in te steken

    [ bericht aangepast op 2 maart 2010 - 22:29 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    Een zelfgebrand cd'tje? (:


    Oh, dat is leuk! Nog niet aan gedacht. Dat ga ik waarschijnlijk wel doen (: dankjewel!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Koop van die nepsigaretten en doe in flügelflesjes limonade, steek er dan zo'n kaart bij waar op de voorkant heel groot zestien staat en alle voordelen zo aan de binnenkant. Snap je welke ik bedoel?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Onderbroek schreef:
    Koop van die nepsigaretten en doe in flügelflesjes limonade, steek er dan zo'n kaart bij waar op de voorkant heel groot zestien staat en alle voordelen zo aan de binnenkant. Snap je welke ik bedoel?


    Dat is ook nog een goed idee ^-^


    If we had not a soul, music would have created it.

    koop gewoon een cadeaupakket daar zitten altijd leuke dingen in :]


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Sid schreef:
    Een zelfgebrand cd'tje? (:
    * om erbij in te steken

    dat geef ik ook altijd _O_

    Stel een pakket samen met kleine en leuke kadootjes =) Verder zijn de andere ideeën die hier genoemd worden ook erg leuk!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Parfum, horloge, cinemaabonnement, ... (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Ja inderdaad ;) Geld kan nooit kwaad ;)


    x Nikki

    Mijn vriendin was zondag jarig en ik wist ook niets te kopen >.< Zij werd ook zestien.
    Ik heb nu van die vriendschapskettinkjes gekocht (: Dat vond ze heel leuk.
    Natuurlijk kun je haar ook een fles drank geven, maar dat geven mensen meestal als ze 16 worden. Uhm... Je kunt ook een soort "fruitmand" geven met alles erin wat zij lekker vind. Want wss weet je wel als beste vriendin waar zij van kan genieten. En het ziet er leuk uit, en je hebt er zelf nog iets aan gedaan dus is het nog persoonlijk ook (:


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Dankjewel voor de reacties allemaal!

    Wat het uiteindelijk is geworden:
    Zo'n ballon aan een stokje van Hello Kitty, zo ééntje dat kleine kindjes vaak hebben ^-^ daar heb ik dan "Ik ben jarig! 16!" op geschreven. (Dat geef ik dan af aan het begin van de lessen en moet ze er maar de hele schooldag mee rondlopen :Y) hihi)
    Verder heb ik nog een leuke zak gevuld met vanalles (lichtgevend badeendje, rol toiletpapier met overal 'happy birthday' op, megagrote ronde lolly, etc)
    En als laatste heb ik nog een een simpel zwart boek gekocht met allemaal lege pagina's. Dan heb ik in de stoffenwinkel een leuke stof gekocht (met lieveheersbeestjes op), het boek ingepakt met deze stof en nog allerlei leuke accesoires aan gedaan. Op de eerste pagina heb ik dan zo'n plastiek CD hoesje geplakt met een CD van onze favoriete liedjes op, die ik zelf heb samengesteld. En verder heb ik in het boek nog allemaal foto's, herinneringen, tekstjes, etc geschreven/geplakt.

    Het was heel wat werk, maar zeker de moeite waard. hehe (:


    If we had not a soul, music would have created it.