• Tfoe, jullie gaan mij even helpen ja.
    01. Wat is sociale zekerheid?
    02. Hoe gaat het met de actuele ontwikkelingen.
    03. Wat is de AOW-Leeftijd.
    04. wat is jullie visie op de toekomst als het over sociale zekerheid gaat?

    Willen jullie een van deze vragen beantwoorden, of allemaal?
    Want ik snap het niet. o.o


    Smiling but close to tears.

    Omg dat van visie op de toekomst moet je zelf bedenken dude. En de rest, daar heb je google voor.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2010 - 16:43 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik snap ze ook niet (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Terrorist schreef:
    Omg dat wat visie op de toekomst moet je zelf bedenken dude. En de rest, daar heb je google voor.


    wollah, ik ging zoeken.
    MAAR IK VIND NIKS. x.x


    Smiling but close to tears.

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Sociale_zekerheid


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    softspoken schreef:
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Sociale_zekerheid


    Ja dat snap ik dus niet.
    Ik ben slecht in moeilijke woorden.


    Smiling but close to tears.

    Crimineel schreef:
    (...)

    Ja dat snap ik dus niet.
    Ik ben slecht in moeilijke woorden.

    OMG. Zelfs ik snap dat. x-x En als ik het snap snap jij het ook.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Algemene_Ouderdomswet


    I need you like a heart needs a beat

    Sociale zekerheid gaat toch over uitkeringen voor ouderen gehandycapten en shizzle.
    En op dit zijn ze van plan om de AOW-leeftijd te gaan verhogen naar 67 i.p.v. 65.


    blame the bully.

    Volgens mij is sociale zekerheid de 'garantie' die je hebt in een maatschappelijk systeem. Bijv. in Nederland heb je de zekerheid dat je een uitkering krijgt als je geen baan vindt maar in andere wat meer liberale landen is dat veel lastiger.

    Actuele ontwikkelingen: In Nederland heb je het volumebeleid of het prijsbeleid. A) Minder mensen een uitkering geven (volumebeleid dus) of B) De uitkeringen per persoon te verhogen (prijsbeleid)

    Nummer 3 kun je zelf opzoeken.

    De laatste is gewoon jouw theorie :] Bijvoorbeeld: Ik denk dat men in de toekomst een meer rechtste houding gaat krijgen ten opzichte van het verschaffen van uitkeringen omdat de premies die men moet betalen al zo hoog zijn en de vergrijzing almaar toeneemt. Er komt dus een grote druk te staan op de nieuwe generatie werknemers. Vandaar dat ze hebben gekozen die AOW-leeftijd te verhogen. Ook is dit te verklaren door de opkomst van verschillende populistenpartijen die een rechtse houding hebben, bijvoorbeeld Trots Op Nederland of de PVV. Deze winnen aan aanhang en hun opvatting is doorgaans dat er niet zo met uitkeringen moet worden gestrooid.

    Zoiets?


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Volgens mij is sociale zekerheid de 'garantie' die je hebt in een maatschappelijk systeem. Bijv. in Nederland heb je de zekerheid dat je een uitkering krijgt als je geen baan vindt maar in andere wat meer liberale landen is dat veel lastiger.

    Actuele ontwikkelingen: In Nederland heb je het volumebeleid of het prijsbeleid. A) Minder mensen een uitkering geven (volumebeleid dus) of B) De uitkeringen per persoon te verhogen (prijsbeleid)

    Nummer 3 kun je zelf opzoeken.

    De laatste is gewoon jouw theorie :] Bijvoorbeeld: Ik denk dat men in de toekomst een meer rechtste houding gaat krijgen ten opzichte van het verschaffen van uitkeringen omdat de premies die men moet betalen al zo hoog zijn en de vergrijzing almaar toeneemt. Er komt dus een grote druk te staan op de nieuwe generatie werknemers. Vandaar dat ze hebben gekozen die AOW-leeftijd te verhogen. Ook is dit te verklaren door de opkomst van verschillende populistenpartijen die een rechtse houding hebben, bijvoorbeeld Trots Op Nederland of de PVV. Deze winnen aan aanhang en hun opvatting is doorgaans dat er niet zo met uitkeringen moet worden gestrooid.

    Zoiets?


    Ja, ik snap het helemaal.
    Alleen jouw visie vind ik grappig, omdat er zoveel woorden staan die ik eng vind, maar ik snap het gelukkig. (:
    Dankjewel. (flower)


    Smiling but close to tears.

    ik heb geeen idee.


    Cowards die many times before their deaths.

    Daar ga ik in het derde trimester over leren, dus nu weet ik het nog niet :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    01. Wat is sociale zekerheid?
    De garantie dat iedereen aan zijn primaire behoeften kan voldoen.
    02. Hoe gaat het met de actuele ontwikkelingen.
    Deze snap ik niet x']
    03. Wat is de AOW-Leeftijd.
    Uh, die was toch veranderd naar 67?
    04. wat is jullie visie op de toekomst als het over sociale zekerheid gaat?
    Die moet je zelf beantwoorden
    :Y)

    [ bericht aangepast op 3 maart 2010 - 21:16 ]


    To live would be an awfully big adventure