• Kim's receptenstory


    "I like to talk about food, ingredients and how to adapt recipes. It's a dialogue."
    - Yotam Ottolenghi


    Eens zin in een ander ontbijt dan een sneetje broodje met kaas? Zin om eens lekker te bakken maar niet wetende wat? Wil je een keer avondeten koken dat makkelijk te koken is? Wil je iemand laten zien hoe lekker vegetarisch kan zijn? Hier vind je recepten voor dit allemaal en nog veel meer.


    Aangezien ik straks zelf meer zal gaan moeten koken en geen zin om steeds hetzelfde te maken, wilde ik recepten verzamelen. En wat is nou een makkelijkere plaats om het te verzamelen dan in een verhaal op Quizlet?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Het eerste recept volgt vandaag of morgen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    hy ik heb een voor choko koekjes

    een kofiekopje chokopasta
    een kofiekopje meel
    een ei
    kneden
    in vormpjes
    op de bakblik
    en in de oven

    het probleem is dat is niet meer weet hoelang t in de oven moet maar ik heb een oplosing dat is:als je denkt dat het klaar is prik er in als je satéstokje er droog uit komt en het een beetje stevig is is het klaar

    Het eerste recept staat online :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Oeh, een receptenstory lijkt me lekker haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly