• of aan iemand leuk vinden?
    Ik krijg altijd zon gevoel als ik aan diegene denk, maar ik vind dat gevoel stom, want dan voel ik zowat heel de dag dat gevoel. En even serieus, soms doet het gewoon pijn.

    Wat vinden van verliefd zijn, en wat is er nou zó leuk aan?


    & Tfoe, ik heb een fout gemaakt in de titel. 8D

    [ bericht aangepast op 3 maart 2010 - 19:06 ]


    Smiling but close to tears.

    Ik vind het helemaal geen leuk gevoel als het niet wederzijds is, want dan voel je wel een verliefd gevoel, maar tegelijk doet het pijn omdat je weet dat er geen resultaat van komt

    maar als het wederzijds is, is het zo fijn! Het fantaseren over die persoon, de kriebeltjes, het dromen, ik voel me gwn zo gelukkig!

    Ik vind het alleen leuk als het wederzijds is. Anders is het echt een klote gevoel.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Het gevoel dat je krijgt als je die persoon ziet maar is het niet wederzijds is het zo kut.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Het is gewoon het idee dat iemand van je houdt, aan je denkt en om je geeft. Heerlijk <3


    Life is hard and then we die

    Het is geweldig als het wederzijds is, maar zo kut als het niet zo is of je met die onzekerheid rondloopt.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik was er helemaal ziek van >< niet kunnen slapen en geen eetlust ><


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Genius schreef:
    Ik vind echt het mooiste gevoel ooit als het wederzijds is :9~


    ars moriendi

    Ik vind het geweldig. Alles is mooi als je bij hem bent.. Ik zou niet meer zonder willen. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Het is stom :X

    Ben ik even blij dat ik pas verliefd werd, omdat ik hem leerde kennen, doordat hij míj beter wilde leren kennen (:
    Ik moet toegeven de eerste dagen waren kut. Ik had buikpijn of was misselijk. Ik at bijna niets en was me daar niet eens zo bewust van, totdat ik 's avonds honger had en ik niet meer mijn bed uitwilde, maar wilde gaan slapen om over hem te gaan dromen.
    En ik ga me echt kapot schamen als hij dit ooit zou lezen (:

    Maar ik geloof dat dat liefdesgevoel juist is om je aan te sporen. Omdat het soms best een lekker gevoel is. Dat je eigenlijk zoiets zou moeten denken: "hee, als ik hem voor me win, dan blijf ik dit gevoel houden, want dan worden mijn fantasieën waar." blabla, dat soort gedoe.

    En als dat lukt dan gaat het uiteindelijk vanzelsprekend aanvoelen. En dat is fijn. Heel rustgevend.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Ik vind verliefdheid eerst leuk, maar dan vraag ik me ineens af of hij me ook leuk vind. En dan word ik helemaal onzeker en unhappy :S
    Dus dat is wel K.U.T.


    Protect me from what I want

    Ik vónd het een fijn gevoel, tot ie het uitmaakte, nu is verliefdheid juist het ergste gevoel wat ik kan hebben op het moment.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Dealer schreef:
    Ik vind het gevoel leuk, en de fantasieën dat je wat hebt en zo, en dat hij lieve dingen zegt etc.

    Maar ik vind het kut om de hele tijd in de onzekerheid te zitten of ie je leuk of niet leuk vind.


    Ja, dat heb ik ook wel eens. Dan fantaseer ik over hoe het is om met hem te hebben. Maar dan zit ik er ook over in of hij me wel leuk vind of niet!


    If you want perfection, buy a Barbie

    ben nooit verliefd geweest dus;
    geenidee 8D


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Het is alleen leuk als het wederzijds is. Anders is verliefd zijn kut.


    it's so empty living behind these castle walls