• of aan iemand leuk vinden?
    Ik krijg altijd zon gevoel als ik aan diegene denk, maar ik vind dat gevoel stom, want dan voel ik zowat heel de dag dat gevoel. En even serieus, soms doet het gewoon pijn.

    Wat vinden van verliefd zijn, en wat is er nou zó leuk aan?


    & Tfoe, ik heb een fout gemaakt in de titel. 8D

    [ bericht aangepast op 3 maart 2010 - 19:06 ]


    Smiling but close to tears.

    Liefde kan je kapot maken, als degene die jij leuk vind, jou niet leuk vind.
    En anders is het het mooiste gevoel ooit


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Poseidon schreef:
    Het is geweldig om te voelen als diegene ook voor jou gevoelens heeft. Voor de rest suckt het hard.


    Think before you act.

    Dealer schreef:
    Ik vind het gevoel leuk, en de fantasieën dat je wat hebt en zo, en dat hij lieve dingen zegt etc.

    Maar ik vind het kut om de hele tijd in de onzekerheid te zitten of ie je leuk of niet leuk vind.
    omg dat laatste heb ik nu last van -.-

    Niets


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik vind het een super geweldig gevoel, zeker als het wederzijds is =D
    ik word gewoon blij als ik de stem van mijn vriendje hoor of als hij online komt bv, en zeker als ik bij hem ben. :D
    en het is helemaal leuk als ik dan een blije reactie terugkrijg, dan voel ik gewoon dat het wederzijds is. =D


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Ik vind het leuk als je écht weet dat hij ook van je houdt en zegt dat hij je mist enzo. Of als je hem eens goed kan vasthouden.


    Tanya is de beste.

    Expression schreef:
    Het voelt fijn en de rest is kut x'D

    Tenzij hij jou natuurlijk ook helemaal hoteldebotel vind :'D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.