• Heey(A)

    ik ben nu helemaal blij,zoals sommige al weten had ik me ingeschreven voor een andere school(had probleempjes op mijn eigen school) maar toen wou ik niet meer omdat ik én mijn enige bff niet meer (vaak) kan zien én ik eigenlijk niks met groen wou doen ( ik ga naar groenschool) maar nu weet ik het eindelijk!!

    Ik wil dierenverzorgster worden!
    In dierentuinen enzo !
    Geweldig om met dieren te gaan werken en om bezig te zijn!

    Ik ben echt blij nu
    Sorry moest er uit xd

    wat willen jullie worden?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Journalist + fotograaf.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik zit op een groenschool. Geen fuck aan :') Maar ik wil niet naar de grotere scholen xD

    Ik wil schrijfster/Animator worden. Daarvoor ga ik naar Japan. Ik wil daar ook wonen.

    met schrijfster/animator *stiekem zangeres, maar dat gata neit lukken ben ik bang xD* worden ga ikw aarshcijnlijk neit veel verdienen dus ik zal waarshcijnlijk wel een bij baan meoten nemen :') maar nog geen diee wat dat gaat worden ^^,


    Ik moet over een of twee jaar naar zo speciale school. MIsschien ga ik wel naar een intenaat :')

    [ bericht aangepast op 4 maart 2010 - 18:45 ]


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    ikheb geen idee
    mss journalist


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ravel schreef:
    Psycholoog.


    Happiness hit her like a train on a track

    *journalist
    *criminologe
    *lerares lager onderwijs
    *opvoedster in een instelling voor probleemjongeren


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik wil werken bij tijdschriften. Als coverontwerper/journaliste. Het lijkt me gewoon leuk om aan tijdschriften te werken.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2010 - 19:12 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik heb geen idee ik wil te veelxD
    Maarja wel iets creatiefs wil niet een stom kantoorbaantje:Y)


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!

    waarschijnlijk danseres.

    Nog echt geen idee van.


    Tanya is de beste.

    Ik heb echt geen idee wat ik wil worden!


    Even a white rose has a black shadow.

    Tolk misschien,of anders management,of psychologie en dan jeugspsychologie zodat ik jeugdpsycholoog kan worden. Zowiszo wil ik veel talen kunnen.

    lerares engels of kapster.

    MadMartigan schreef:
    lerares engels of kapster.


    hahaaaa, nee ik wil eigenlijk zangeres worden maar ik weet niet of mijn stem goed genoeg is.

    Etoile schreef:
    Tolk misschien,of anders management,of psychologie en dan jeugspsychologie zodat ik jeugdpsycholoog kan worden. Zowiszo wil ik veel talen kunnen.


    Jah ki wil ook vel talen kunnen.

    Ik kan Nederlands en Engels, een beetje duits , half spaans en ben bezig met Japans.

    Dat zijn er pas 5 maa rhet lijkt me nog wel een sleuk om iets van koreaans te kunnen :Y)


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    psychologe


    Never look back, don't doubt tomorrow.