• Zijn nu echt ongelooflijk mooi;
    ze zijn lang (voor mijn doen) en ik heb er nagellak opgedaan dat dat bovenste witte gedeelte echt mooi wit maakt en de rest van de nagel een beetje een glansje geeft en mooi roze maakt. Het is geen french manicure, maar het is wel echt mooi.
    Het is een Base Coat van Miss Helen.
    Hihi, ik heb namelijk mijn nagels laten groeien (EINDELIJK) want ik beet.. Nu niet meeer ;D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    SonicHentai schreef:
    Mijn nagels zijn juist altijd lang, breken niet zo snel af en groeien heel snel. Dat is soms best wel heel erg irritant >.<
    En nagels lakken is leuk :3


    alleen ik heb altijd nagellak op want anders ziet me ma hoe lang ze zijn en dan gaat ze zeuren :P


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    Ik ben ook gestopt, lekker flink :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik nagelbijt nog steeds en dat is echt supervervelend want mijn nagels zien er vaak niet uit --'. Maar ik probeer ermee te stoppen =). Ik wilde eerst nepnagels kopen, zodat mijn echte nagels konden groeien zonder dat ik er dan op bijt, maarja, als je moet vakkenvullen is dat nogal lastig =).


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    wahaha mijn nagels zijn verpest ik heb gister tijdens wiskunde mn nagelz zitten lakken met typex xD


    I wish you were here.

    Spaceship schreef:
    Ik wil dat ook doen met mijn nagels, maar dan worden ze snel vuil D:


    Hope goes lost but never dies.

    Monster23 schreef:
    wahaha mijn nagels zijn verpest ik heb gister tijdens wiskunde mn nagelz zitten lakken met typex xD

    Dat is vet zonde! ;o


    Hope goes lost but never dies.

    - bijt nog steeds -

    Ik ben gestopt, en nu scheuren ze echt altijd.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik kan heel makkelijk lange nagels hebben. :3
    Want ik bijt niet, en ze groeien snel :x


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ik stop vanaf nu met nagelbijten, want ik wil ook mooie nagels.(cat)


    The soul needs autumn.

    ik bijt geen nagels ()=]

    ikbeet ook nagels


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.