• De stelling van vandaag luidt:
    Illegaal films downloaden zou moeten kunnen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    als ze de films nu goedkoper worden in de winkels, dan denk ik dat er een stuk minder illegaal wordt gedownload.
    -of natuurlijk niet xD-

    het kan al xD mijn broer download allemaal films. Dus ik ben het er wel mee eens, maar als ik een film echt mooi vind koop ik gewoon de dvd.


    You are beautiful, you are love.

    ja :P want zelf doe k t ook.. maar dan word het eigenlijk wel legaal.. dus een beetje een rare stelling..


    And i wish that i could say, how i miss you every day, but its foolish to prefer the easy way..

    Mee eens, veel beter dan kopen! :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    het kan toch allang?:8
    Maar het blijft illegaal en dat is begrijpelijk.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Eigenlijk niet, maar je kan het toch niet tegenhouden?


    Protège moi de mes désirs.

    BANGBANG schreef:
    Ik vind van wel want ik doe het zelf:Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    & trouwens, downloaden zelf is niet illegaal. het verspreiden van gedownloade bestanden wel ;D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja, weet je hoeveel DVD's we daardoor nu hebben :O


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    BANGBANG schreef:
    Ik vind van wel want ik doe het zelf:Y)


    (aa)


    Neon naui jeonbuya.

    Ik denk niet dat je het kan stoppen. Er zal altijd illegaal gedownload worden.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ik vind van wel


    I'm just a little girl in a big mean world.

    thegirl schreef:
    Neen, illegaal downloaden zou niet mogen toegelaten worden. Al doe ik het wel zelf.
    De films zouden in de winkel gewoon goedkoper moeten worden. Een film kost rond 15 à 20 euro. Als ik voor elke film die ik wil zien/hebben zoveel geld moet uitgeven, ben ik al lang blut.
    Naja, nu dat de films toch zo duur zijn, download ik ze maar allemaal. (:


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    is mogelijk


    michael joseph jackson

    KirstenSnaps schreef:
    Nee, het zou moeten stoppen. Maar als de overheid zo overduidelijk zegt dat ze er wat aan willen doen moeten ze wel met een tegenmoetkoming komen, dus de films veel goedkoper maken dan dat ze nu zijn. Dan zullen producers, directors, acteurs veel minder verlies lijden als ze nu doen -al krijgen ze zowieso nog ontzettend veel betaald :Y)-


    Only losers can act the way you do