• Ik moet samen met een klasgenoot een ding voor wiskunde maken, en daar moet een tabel bij maar ik heb geen Excel. Dat heb ik nu al 10000000000 miljoen keer gezegd, en nog begrijpt ze het niet -____-. Jeetje, ik praat toch geen Chinees ofzo?!
    Daar erger ik me dus echt kapot aan. -.- Ik kan er ook niets aan doen dat ik geen Excel heb, mijn pc is hartstikke oud en die ga ik niet mollesteren door het te downloaden ofzo ><.

    Wie heeft er nog meer het gevoel soms Chinees te praten? =x

    [ bericht aangepast op 4 maart 2010 - 19:40 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Etoile schreef:
    Heb ik soms ook wel voor,en dan denk je 'in welke taal moet ik het uitleggen,vooraleer ze het snapt?'


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    BOEM schreef:
    IKKE!!

    Serieus sommige mensen zijn echt zó dom.


    Cowards die many times before their deaths.

    Inderdààd o.o


    You're the only one i wish i could forget.

    mijn vriendin snapt niet dat we ons project de 16e af moeten hebben dus ik


    ' Nyctophilia '

    Ik ook hoor mijn wiskunde leraar is vreselijk doof ik zeg dat we nog bij opdracht 10 zijn en de rest zegt dat ook en tog luistert hij niet


    Mijn geheim is geheim

    Etoile schreef:
    Heb ik soms ook wel voor,en dan denk je 'in welke taal moet ik het uitleggen,vooraleer ze het snapt?'

    Ik,
    vooral als je iets vraagt en ze reageren gewoon niet ¬¬


    "Don't look back, you're not going that way."

    ik soms het idee dat ik Russisch spreek..
    Stel je een vraag en dan geeft ze een heel ander antwoord dat totaal niet te maken heeft met mijn vraag en ik dan maar weer die vraag stellen en nog weet ze het niet..

    Hoezo het zit soms tot over mijn hoofd.. :S


    La credenza è una medicina contro il timore