• Ik snap het niet. waarom is Justin Bieber nu opeens zo bekend? Kan iemand me dat uitleggen?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I've lost my muchness huh??

    Hosselaar schreef:
    Omdat hij leuk is. -vindik-


    Hope goes lost but never dies.

    Hij heeft geluk gehad.


    Think before you act.

    Hij is redelijk schattig, heeft redelijk talent. (: En zingt liefdesliedjes zodat hij overkomt als een perfecte jongen.
    What do desperate teens need more?


    You move me ......... Kurt

    ik weet niet ik vind hem niet knap of zo.. zo als veel al zeggen hij heeft een babyface maar een vriendin kwam er mee aanzetten en het klonk wel aardig


    I'm not even on drugs, I'm just weird. - Alex Gaskarth

    Ik vind hem een beetje overroepen. Hij brengt trouwens niet iets dat hij mij ligt, en ja ik vind hem schattig maar dat is omdat ik eerst dacht dat hij 11 jaar was. Ben BTW benieuwd hoe hij met baard in de keel klinkt, of heeft hij dat al x'D


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Lucide schreef:
    Hij heeft geluk gehad.


    Only losers can act the way you do

    Hij heeft wel een mooie stem, maar voor de rest lijkt hij nog het meest op een 11-jarige. Ik schatte hem écht in geen honderd jaren 15.

    ik snap het ook niet, zelfs niet na het lezen van deze reacties niet.. hij lijkt op mijn broertje, en die is net 13 x'D

    Spaceship schreef:
    Hij heeft gouden stembanden. That's why.


    sorry maar, lol.. :P
    Michael Jackson, Elvis Presley, Whitney Houston, Tina Turner, Freddie Mercury..

    DIE hebben gouden stembanden :P


    ars moriendi

    Hij is er om op te blazen ^-^


    All those things that you desire, you will find here in the fire.

    IK HAAT HEM


    FBI U.S.A. story

    ( ik heb een enorme hekel aan hem)

    maar ik zal proberen lief de vraag te beantwoorden ^^,

    hij is bekend omdat hij netzoals esmee denters via youtube is ontdekt, hij door suher (gloof ik) en omdat hij 15 was werden veel meisjes zwaar verliefd op hem omdat ze hem knap (kuch) vinden

    toen ik hem zag vond ik hem alleen meer op een 8-jarige lijken :X

    zo ong uw vraag beantwoord ^^?


    Cormamin niuve tenna' ta elea lle au'

    hij deed vroeger mee aan talentenjachten, en zette filmjes van zich zelf op youtube waar die zong omdat zijn kennissen en vrienden er soms niet bij kon zijn. en toen vondt hij zijn( hoe hetendie mensen ook alweer)... en ja toen klap, boem pats hij is beroemd!


    You can do whatever you want,if you beliebe in that(L)

    Hij is ontdenkent via YT en nu heeft ie een contract bij Usher en hij valt in de smaak dus meer fans en haters en beide maken je famous (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Omdat hij klein is ;$


    "Don't look back, you're not going that way."