• Ik droomde dat al mijn leerkrachten zat waren. Haha. Wie heeft ook zo raar gedroomd? :')


    Only losers can act the way you do

    Ik heb eens gedroomd dat ik een Jack Russel had [Vind ik enge honden] En ik was op mijn kamer, alleen. Opeens begon die hond kei eng en onmenselijk te grommen, mijn naam. En toen gromde 'ie: 'Opeten'. Fucking eng, echt niet normaal O_o
    En ik heb die droom dus 2x gehad, maar de laatste keer was 3 jaar later ofzo O_o


    Has no one told you she's not breathing?

    Hahahaha :')
    dan moet ik ineens denken aan vorig jaar.
    Bij ons in de buurt is het altijd Pukemarock om het jaar en zo :') en mijn LO leraar was daar naartoe gegaan en enkele mensen van de bovenbouw hebben hem gefilmd/gefotografeerd terwijl hij zat aan het dansen was. En een paar dagen later op school liepen we langs de speelplaats van de bovenbouw en echt die allemaal 'Willen jullie is een leerkracht van jullie zat zien?' En die dat filmpje/foto's laten zien 8DDD
    Maar ik droom altijd raar (:

    [ bericht aangepast op 6 maart 2010 - 12:13 ]

    Mijn droom was raar & vreselijk..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb vannacht gedroomd dat we terug op basisweekend gingen en dat we met z'n allen in korte broekjes enzo liepen terwijl het buiten gewoon net zo koud als normaal was, maar wij hadden het warm..
    Is eigenlijk bestwel op waarheid gebaseerd want wij liepen afgelopen weekend ook allemaal gewoon de hele dag (buiten offcourse) rond in een shirt en een vest (en de rest natuurlijk, doh.), omdat we het door de inspanning warm genoeg hadden :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik droomde een keer dat Shin een konijn was en een keer bij mij voor de deur stond met zijn konijnenpakje en me heftig begon te bekken
    Xxx


    Simple, but effective.

    ik heb pas ook raar gedroomd
    en het was niet leuk,
    maar ik ga het hier niet neer droppen want dat doe ik niet ;p
    elien weet hem wel x'D

    xKommaStip schreef:
    Hahha :'D
    Ik droom altijd raar.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik droomde dat ik werd achtervolgd door een gigantische banaan.


    All this dampness is damp.

    Spaceship schreef:
    Ik droomde dat ik werd achtervolgd door een gigantische banaan.
    Haha -out- _O_


    Only losers can act the way you do

    Haha dat is cool :'D
    Ik weet niet wat ik gedroomd heb.


    Happiness hit her like a train on a track

    Voorbije nacht droomde ik ook iets heel weird, ghehe.


    Tanya is de beste.

    De raarste die ik heb onthouden is dat m'n vriendin in een zwart kreeftenpak [of het was een krab] stond :'D
    Maar ik had ook een hele leuke over een van mijn zovele celebcrushes alleen ben ik hem weer vergeten ;_;


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Pliena schreef:
    Voorbije nacht droomde ik ook iets heel weird, ghehe.
    Tell me. :9~


    Only losers can act the way you do

    Nou ik had laatst gedroomt dat mijn zusje een dansende hamster was.. Je weet wel zo een van de hamsterweken van de AH.. Alleen dan met allemaal kleertjes aan.. Echt facking vaag


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Spaceship zei op 6 maart 2010 - 15:41:

    Ik droomde dat ik werd achtervolgd door een gigantische banaan.


    Dat wil ik ook n keer dromen, dat lijkt me echt super grappig!! xD


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.