• In 2016 ben ik begonnen met lessen bij een rijschool. Maar ik ben bij deze rijschool gestopt, omdat ik het niet goed combineren met mijn werk en enorm baalde dat ik mijn theorie examen niet haalde. Echter wil ik nu wel weer beginnen met rijlessen, theorie examen maken en halen en uiteindelijk natuurlijk praktijk examen doen en halen.

    Alleen ik weet niet zo goed waar ik op moet letten bij rijscholen. Ik heb bijvoorbeeld een rijschool gezien die een theoriecursus aanbied(als je een pakket koopt, zit die cursus erin) en dat spreekt mij wel aan. Zelf leren zorgde er niet voor dat ik mijn theorie examen haalde, dus vandaar dat een theoriecursus mij aanspreekt.

    Dus heeft iemand tips of advies waar ik op kan letten als ik rijscholen bekijk en vergelijk?


    Physics is awesome

    Ik haat het om te bumpen, maar niemand die tips of advies heeft?


    Physics is awesome

    Ik heb hier geen verstand van, maar veel succes!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik heb gewoon de rijles genomen die het dichtst bij mijn thuis lag (: een aantal vriendinnen waren daar ook geweest en waren heel positief. Dus misschien kan je eens rondvragen in de buurt? Of recensies opzoeken online?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wij hebben toen gekeken naar reviews.

    Ik had een pakket van 20 of 30 lessen en dan met alles erbij. Ik had inderdaad in een klasje theorie. Ik zelf vond dit heel fijn want als je iets niet begreep kon je uitleg vragen enzo

    Ik zou kijken naar reviews en prijzen en slagingskans


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb rijlessen gehad bij dezelfde rijschool als mijn ouders, daar was de keuze voornamelijk op gebaseerd.

    Ik heb geen lessen voor theorie gehad, maar heb het gewoon zelf geleerd.