• .. als jullie allemaal hopen voor mij, dat ik mee mag naar londen met school -in mei pas, maar goed :'D-
    dan helpt dat misschien wel. (A)

    want er is zo'n stomme regel, die zegt dat mensen die anglia gedaan hebben -extra engels zeg maar- dat die voorrang krijgen, en ik heb maar 1 jaar dat gedaan -alleen in de eerste- en ik wil wel heel graag naar londen =3

    8]

    en nu moet ik om 12 uur een mail versturen, en dan daarna is de loting over wie der gaat -er mogen maar 50 mensen mee, helaas x_x-

    ohja, hoop ook maar voor elien -sprinkles- want die wil -volgens mij- ook heel graag ()=]

    Edit: waarschijnlijk mogen elien en ik mee! :Y)
    -alle aanmeldingen mochten volgens mij mee- maar wij moeten nog even kijken of dat kan in verband met dansen. =3

    [ bericht aangepast op 12 maart 2010 - 17:53 ]

    Ik zal hopen! Ik vind het wel een vreemd systeem, bij ons moét je mee.


    Tanya is de beste.

    Pliena schreef:
    Ik zal hopen! Ik vind het wel een vreemd systeem, bij ons moét je mee.

    kost het bji jullie ook 200 nog wat? =3
    bij ons wel =3

    Whipple schreef:
    (...)
    kost het bji jullie ook 200 nog wat? =3
    bij ons wel =3

    Ja, vorig jaar toch als we naar Londen gingen en dan moést je mee want het was een officiële schooluitstap. Idem dito voor dit jaar, naar Parijs en nu is het 300 euro. En dan volgend jaar is het Rome, dat zal nog wel wat meer zijn. Afzetters. (baby)


    Tanya is de beste.

    Schatje ik heb helemaal geen Anglia gedaan, dus ik maak nog minder kans.. x'D achja het is te proberen..


    Je moet worden wie je bent.

    Pliena schreef:
    (...)
    Ja, vorig jaar toch als we naar Londen gingen en dan moést je mee want het was een officiële schooluitstap. Idem dito voor dit jaar, naar Parijs en nu is het 300 euro. En dan volgend jaar is het Rome, dat zal nog wel wat meer zijn. Afzetters. (baby)

    dat suckt! ;x

    bij ons moet je kiezen, of naar nomandie-een week lang x_x-, naar lille -1 dag- of naar londen -1 week-

    en ik wil het liefste naar londen =3
    dat lijkt me zooo vet! :Y)
    en mijn ouders vonden het gelukkig niet al te duur dus zou ik ook mogen (A) =3

    Sprinkles schreef:
    Schatje ik heb helemaal geen Anglia gedaan, dus ik maak nog minder kans.. x'D achja het is te proberen..

    neeee =[
    dat is kutjes x_x

    maar ik heb ook niet zo veel kans hoor =3
    alleen dat eerste jaar x'D

    Ik hoop voor je ;3


    All this dampness is damp.

    Whipple schreef:
    (...)
    dat suckt! ;x

    bij ons moet je kiezen, of naar nomandie-een week lang x_x-, naar lille -1 dag- of naar londen -1 week-

    en ik wil het liefste naar londen =3
    dat lijkt me zooo vet! :Y)
    en mijn ouders vonden het gelukkig niet al te duur dus zou ik ook mogen (A) =3

    Dan is Londen inderdaad wel het leukste. Vooral shoppen is daar he-mels. :9~


    Tanya is de beste.

    Pliena schreef:
    (...)
    Dan is Londen inderdaad wel het leukste. Vooral shoppen is daar he-mels. :9~

    nu wil ik al helemaal (baby)

    Bij ons is dat ook zo.
    Succes!


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    50 mensen is wel echt heel weinig.. er zijn 8 havo/vwo klassen..


    Je moet worden wie je bent.

    Naja ik ben al een keer in londen geweest..


    Je moet worden wie je bent.

    Whipple schreef:
    (...)
    nu wil ik al helemaal (baby)

    Nog 15 minuten en je kan mailen!
    En, als je mag gaan, moet je minstens 1x de taxi pakken en zeggen "Keep the change."
    Zoooooooo'n zalig gevoel, haha!


    Tanya is de beste.

    Sprinkles schreef:
    Naja ik ben al een keer in londen geweest..

    ik niet x_X

    Pliena schreef:
    (...)
    Nog 15 minuten en je kan mailen!
    En, als je mag gaan, moet je minstens 1x de taxi pakken en zeggen "Keep the change."
    Zoooooooo'n zalig gevoel, haha!

    haha :'DD
    is goed :Y)