• Gisterenavond was ik met twee vriendinnen naar de bioscoop gegaan om half 11 's avonds dus dan is er altijd heel veel volk.En we zijn dus Percy Jackson gaan zie, maar back to the story.We hadden Ben&Jerry ijs gekocht en toen we in de zaal zaten en het licht ging uit had één van die twee vriendinnen dus ijs op haar lepeltje gedaan en ze had dat zo gekatapulteerd, en wij maar denken dat het op mensen ging vliegen 3 á 4 rijen voor ons.Nee hoor, opeens horen we een meisje vlak voor onze neus zeggen 'Er zit ijs in me haar!' en ze begon uit te pakken tegen die vriendin en ze had die vriendin haar arm vol met ben&jerry ijs gesmeerd en haar pakje chips op ons gegooit, extra eten.En na de film gooide ze haar drinken over die vriendin, mwhuaha ;D En ik zat daar maar mijn lach in te houden.Het was dus een ''foodfight'' in de bioscoop -a-

    [ bericht aangepast op 7 maart 2010 - 17:59 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik wou altijd al is een foodfight bijwonen. :Y)


    Tanya is de beste.

    Pliena schreef:
    Ik wou altijd al is een foodfight bijwonen. :Y)


    Het was de 15jarige vs. de 20jarige -a-


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Haha, foodfight is zo gaaf. x'D
    Er waren steeds jongens voor ons die popcorn op ons gooide. Ik werd zo pissed off dat ik mijn fles cola, die nog vol was, naar zijn kop gooide. Hij viel neer en hij huilde. O_O


    All this dampness is damp.

    Spaceship schreef:
    Haha, foodfight is zo gaaf. x'D
    Er waren steeds jongens voor ons die popcorn op ons gooide. Ik werd zo pissed off dat ik mijn fles cola, die nog vol was, naar zijn kop gooide. Hij viel neer en hij huilde. O_O



    Ghaha, dat meisje gooide haar vitaminewater over die vriendin.Maar vitaminewater is véél te duur voor wat het is, dus inplaats van haar drinken aan iets nuttig te besteden.Nee, zij gooit het weg ghaha ;D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Dat is cool joh!!!


    ' Nyctophilia '

    Haha, geweldig. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Closure schreef:
    (...)


    Ghaha, dat meisje gooide haar vitaminewater over die vriendin.Maar vitaminewater is véél te duur voor wat het is, dus inplaats van haar drinken aan iets nuttig te besteden.Nee, zij gooit het weg ghaha ;D


    Hahaha x'D. Die jongen huilt zo en ik van Wtf? Iedereen kijkt me zo aan van 'Wat heb je gedaan? O_O'


    All this dampness is damp.

    Haha,ik zou dus wel gelachen hebben,en waarschijnlijk gewoon meegedaan.Wil dat ooit eens doen,maar ik zeg altijd niet in onze keuken!

    Spaceship schreef:
    (...)

    Hahaha x'D. Die jongen huilt zo en ik van Wtf? Iedereen kijkt me zo aan van 'Wat heb je gedaan? O_O'



    Hahahaha, arm kereltje -a-


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Closure schreef:
    (...)


    Hahahaha, arm kereltje -a-


    Haha, don't mess with the Talia, cause Talia messes with you. Maar oké, bij ons in de bioscoop zijn er rond 17uur en 19uur altijd van die kinderen die alleen gaan om met dingen te gaan gooien.


    All this dampness is damp.

    Ik vind dat meisje gelijk hebben.
    Je gooit toch geen ijs naar mensen? o.O


    Let the Night embrace you

    als ik met mijn vriendinnen naar de bioscoop ga dan gooien we altijd popcorn

    een rtijdje geleden zat er een man met een toupetje voor ons. we zaten de hele tijd popcorn te gooien. er zat massas veel suiker op dus het plukte enorm. na de film liep hij de zaal uit met een hand vol popcorn op zijn hoofd


    als ik er terug aan denk lach ik me nog elke keer dood^^


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Spaceship schreef:
    (...)

    Haha, don't mess with the Talia, cause Talia messes with you. Maar oké, bij ons in de bioscoop zijn er rond 17uur en 19uur altijd van die kinderen die alleen gaan om met dingen te gaan gooien.


    Ghahahaha ;D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    HAHAHA, ik gooi altijd heel 'perongeluk' met popcorn. :Y)


    your eyes are like stars in the night.

    Eywa schreef:
    Ik vind dat meisje gelijk hebben.
    Je gooit toch geen ijs naar mensen? o.O



    Nja, ik weet het maar het was gewoon grappig (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.