• wel op zaterdag slaapt men vriendje altijd lang uit .. maar toen hij om half 2 deze middag nog niets had gestuurd , stuurde seel : hallo (: ? en toen stuurde hij terug : ja wa ist ? dus die is slecht gezind _O_
    ik laat hem maar =D wie heeft er nog last van slecht gezinde vriendjes =D ?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik dus, en ik haat het :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Geen vriend.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tranquillity schreef:
    Ik dus, en ik haat het :'D
    ik ook, vooral die moodswings :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    (...)ik ook, vooral die moodswings :'D

    Man toch. Ze zouden dan klagen over meisjes.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb geen vriendje.


    Tanya is de beste.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Man toch. Ze zouden dan klagen over meisjes.

    i swear , sommige jongens zijn veel erger als meisjes.. jongens maken van alles direct ZO'N DRAMA --' xd


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ik heb geen vriendje dus kan dat ook moeilijk :')

    [ bericht aangepast op 13 maart 2010 - 15:01 ]

    Seel schreef:
    (...)
    i swear , sommige jongens zijn veel erger als meisjes.. jongens maken van alles direct ZO'N DRAMA --' xd

    Inderdaad, en soms voor de domste dingen. En als wij dan ergens over klagen, vinden ze het allemaal maar normaal. Bij mij toch :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Zaitsev schreef:
    Geen vriend.

    .. geen last _O_

    Clairvoyance schreef:
    (...)
    .. geen last _O_
    that's completely true , soms _O_


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Myn ex werd chagerijnis als ik niet naast hem kwam zitten ._. dat was dus de reden waarom het uitging x'D


    The magic will never end.

    Mijn schatje komt waarschijnlijk dadelijk dood moe hier aan. Arm kind. Maar volgens mij is hij niet slecht gezind.(krul)


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb een crush die me ziet zitten en die ver woont, en die zeurt meer voor knuffels dan ik.. En ik ben degene die het snelst slecht gezind is..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Poseidon schreef:
    Mijn schatje komt waarschijnlijk dadelijk dood moe hier aan. Arm kind. Maar volgens mij is hij niet slecht gezind.(krul)
    wat schattig (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H