• Er is een jongen, die zit in mijn klas en sommige klasgenoten zeggen dat hij mij leuk vindt. Vandaag kwam hij in de pauze ook naast mij zitten en bij gym wilde hij ook perse bij mij in het team. Hij is wel aardig, als vriend, maar ik ben niet verliefd op hem. Hoe kan ik hem lief afwijzen en zeggen dat ik best vrienden wil blijven, maar niks voor hem voel dan vriendschap?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Als het bij alleen naast je zitten en bij je in het team willen zitten blijft, valt het misschien reuze mee. Je zou hem een keer (als jullie alleen zijn) voorzichtig kunnen vragen of hij je leuk vindt. Als hij dan 'ja' zegt, kun je gewoon precies zeggen wat je vindt: je vindt hem aardig en wilt best vrienden blijven, maar je hebt alleen vriendschappelijke gevoelens voor hem. :]


    I clicked my heels and wished for you.

    Ja, I know, maar het is ook irritant als hij steeds naar me kijkt. :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik zou er gewoon niet op ingaan. Dan is de hint wel duidelijk.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ravel schreef:
    Ik zou er gewoon niet op ingaan. Dan is de hint wel duidelijk.


    Tanya is de beste.

    Ravel schreef:
    Ik zou er gewoon niet op ingaan. Dan is de hint wel duidelijk.


    I need you like a heart needs a beat

    Dat wil niets zeggen, hoor.
    Er zijn ook veel jongens die naar mij staan kijken en naast me komen zitten, enzo.
    Laat hem gewoon voor wat hij is.

    gewoon het zeggen tegen hem :]


    I'm just a little girl in a big mean world.