• Dit was de kop van een kranten artikel van de krant van 5 maart.

    Algemeen dagblad:
    Een paard is gisteravond bij Simonshaven, onder rook van Spijkenisse, bij een poging van een terrein langs de Molendijk te vluchten, gespietst op de punten van een hek. Nadat de brandweerlieden de spijlen van het hek afzaagden, zette het op buikhoogte opengereten dier het op een lopen, maar het viel na enkele tientallen meter op de grond. Een dierenarts besloot gezien de zware verwondingen het paard te laten inslapen. Voor de 13-jarige Ghislaine Lamers was dat een nachtmerrie: zij verzorgde de nog geen 3-jarige Tinker iedere dag. Volgens Andrea Utberg van de pensionstal waar het paard stond, probeerde de Tinker vermoedelijk uit speelsheid over het hek te springen.


    R.I.P. Lola. Met haar nog geen 3 jaar was het een geweldig braaf paard voor wat ik van haar gezien heb. Ze reden al met haar buiten, gewoon los zonder veiligheids touwtje.

    Het verhaal wat hierboven staat is niet helemaal waar. om 5 uur reed mijn moeder samen met mijn zusje langs de stal. Lola stond met haar been vast tussen het hek. ze stond er erg rustig bij. er was wel een brandweerwagen om het dier los te maken. Mensen die het verschrikkelijke ongeluk hebben gezien zeggen dat het paard los gemaakt werd en daarna in paniek raakte. De reden waarom ze daarna in paniek raakte is onbekend. Het paard begon rond te rennen en wou daarna over het hek springen. Dat werd de arme merrie fataal.

    Dit ongeluk is zo'n 30 meter van mijn huis gebeurd. Tenminste vanuit mijn huiskamer zag ik de brandweerwagen. politie en ambulance staan. + de vele auto's van journalisten en pensionklanten van de stal. Het arme paard was ongeveer 5 meter na het hek neergevallen. Toen ik terug fietste van mijn paard zag ik het hele tafereel. Dat laat je toch even slikken. Ik denk er nogsteeds aan en vind het moeilijk. een aanbeeld van een paard midden op een weghelft met een aantal dekens erover is toch niet zo fijn om te zien.

    Oh my god D: ! Dat arme paard! Zo meteen ga ik liggen huilen of zo ~ ik vind paarden echt lief ;3 en nog geen drie jaar? damn, dat moet gewoon vreselijk zijn.

    Arm paard ...


    Hope goes lost but never dies.

    Arm beestje


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    :|


    I live for the applause, you will die for it.

    arm paard :(
    ik heb daar gereden op de manege maar ik heb dat paard nooit gekend

    [ bericht aangepast op 7 maart 2010 - 23:43 ]


    It's so hard to accept the fact you're gone forever

    OMG dat arme dier... Wat erg voor dat meisje ook...


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    echt zielig voor dat paard :[


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Arm beestje =[


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Super zielig ):


    "Don't look back, you're not going that way."

    Arm paard.
    Dit moet echt enorm moeilijk zijn voor het meisje.

    Ocharme ;o


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Zielig ö


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Icetea schreef:
    Arm paard ...


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    shar0naa schreef:
    arm paard :(
    ik heb daar gereden op de manege maar ik heb dat paard nooit gekend


    Ze stond niet op de manege.

    & Idd.
    Het was heel zielig.

    En als het een wild dier is, boeit niemand het, dan wordt het wel gewoon opgeruimd.
    No hard feelings ofzo heur.

    Dat was ook met mijn arme konijntje.
    Dat beest werd overreden, en niemand die ernaar omkeek.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2010 - 21:07 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)