• Falishia de Shetlandpony!

    Lang geleden dat ik een paardje heb getekend, zeg. Dit is een Shetlandpony in de kleur bruin; in de toekomst volgen hopelijk nog meer vachtkleuren. Het was nog best lastig om de juiste kleur bruin te creëren.

    De verhoudingen zijn helaas niet perfect. Shetlanders zijn nog best pittig om te tekenen, daar had ik even geen rekening mee gehouden. Maar toch, ik heb in elk geval mijn kleurpotloden weer opgepakt en daar ging het om.

    Wat vinden jullie ervan? Commentaar is prima.

    Oeh, ik vind in ieder geval dat je de kleur erg mooi hebt gedaan! Vooral die overgangen.

    Het is een tijd geleden dat ik heb getekend, laat staan met kleur, maar als ik kleurde, was het meestal toch wel beperkt tot 1 kleur in een zogenaamd vak, haha.


    Stenenlikker

    Ik vind 'm erg mooi! Knap dat dit zo met kleurpotloden gelukt is :)

    Het enige wat mij opvalt is dat het hoofd heel groot is in verhouding met de rest van het lichaam haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Ik vind 'm erg mooi! Knap dat dit zo met kleurpotloden gelukt is :)

    Het enige wat mij opvalt is dat het hoofd heel groot is in verhouding met de rest van het lichaam haha

    Tja, dat zijn Shetlanders. :'P Dat is zowat het enige wat wel in verhouding is (cat)

    Wauw, ik kan je wel zeggen dat dit er veel beter uit ziet dan wat ik ooit zou kunnen! De manen en staart zien er erg realistisch uit!

    Je zou kunnen kijken of het romp wat langer kan worden gemaakt, die lijkt me nu wat kort. Het hoofd vond ik inderdaad wel binnen proportie! en ik mis die classic shetlander grasbuik :p


    From these ashes, I will rise

    Feinics schreef:
    Wauw, ik kan je wel zeggen dat dit er veel beter uit ziet dan wat ik ooit zou kunnen! De manen en staart zien er erg realistisch uit!

    Je zou kunnen kijken of het romp wat langer kan worden gemaakt, die lijkt me nu wat kort. Het hoofd vond ik inderdaad wel binnen proportie! en ik mis die classic shetlander grasbuik :p


    Haha, thanks!

    Ja, de romp vond ik inderdaad wel twijfelachtig. Maar als ik hem ietsje langer maakte zag het er ook niet uit. Shetlanders zijn nu eenmaal plompe wezentjes... erg lastig. Haha, ja en die grasbuik inderdaad. Maar die zou het er ook niet mooier op maken. Geloof me, ik heb het geprobeerd (dance)

    En dan is hier... Rosalynn! Iets beter gelukt dan Falishia, hahah.

    Beiden zijn echt mooi!

    Ik heb wel 0% tekentalent dus alles dat er niet als getekend door een tienjare uitziet vind ik al een meesterwerk haha


    The soul needs autumn.