• Heej, ik zit nu momenteel in zweden achter de computer. Ik doe mee aan een uitwisseling.
    Deze scholen zijn zoooo chill. Like je mag te laat komen zonder straf.
    Je mag mobieltjes in de klas. je mag gewoon het lokaal uitlopen als je naar de wc moet. Als je een computer opdracht moet kan je ook gewoon wat anders doen.
    je mag gewoon zowat zeggen zonder je vinger op te steken.
    Ik wil in zweden naar school. Alleen van de taal snap ik niet xD
    Dat moest ik even zeggen :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    bij ons op school mogen zulke dingen absoluut niet...xD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    In mei ga ik naar Slovenië naar school.. :D t schijnt daar ook een stuk relaxter te zijn allemaal.. x'D


    ars moriendi

    Dat mag bij mij op school ook gewoon x]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ghaha dat mag hier ook wel zo'n beetje,
    natuurlijk mag het niet te erg worden, ;]


    It's not the same without you.

    Zaaalig ;o


    Some people make the world special just by being in it

    Zegmaar, alles waarvoor je hier straf kunt krijgen, mag daar wel... GEMEEN -.- xD


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    sacred schreef:
    Dat moeten ze hier ook maar eens invoeren. (krul)


    your eyes are like stars in the night.

    Ik doe dat ook op school!
    Al zijn ze daar nooit blij mee :D


    I recycle my thoughts.

    Gaaf!
    volgende keer ga ik mee in je handtas '(krul)


    Beautiful people, are people who smile.

    Ik zou echt nooit op zo'n school willen zitten.. Sorry hoor, maar dan is er nog meer rumoer in de klas en is meer dan de helft verbaasd dat ze buizen omdat ze er niks van snapten.. Ik bedoel maar, like, het is toch logisch dan? En ik ben geen strever, maar ik wil wel graag de leerstof snappen zodat ik later het beroep kan uitoefenen dat ik graag doe, en geen poetsvrouw hoef te worden (ik haat poetsen)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xTWINNIES schreef:
    Ik zou echt nooit op zo'n school willen zitten.. Sorry hoor, maar dan is er nog meer rumoer in de klas en is meer dan de helft verbaasd dat ze buizen omdat ze er niks van snapten.. Ik bedoel maar, like, het is toch logisch dan? En ik ben geen strever, maar ik wil wel graag de leerstof snappen zodat ik later het beroep kan uitoefenen dat ik graag doe, en geen poetsvrouw hoef te worden (ik haat poetsen)

    Presies,liever een beetje strang dan absolut niet streng.Dat is niet normaal,zo kan toch niemand slagen?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Presies,liever een beetje strang dan absolut niet streng.Dat is niet normaal,zo kan toch niemand slagen?

    Als je af en toe een bericht stuurt, oke, dat gaat nog (als ze het bij ons op school zien, zeggen ze vaak gewoon dat we onze gsm moeten wegstoppen) Maar echt bellen en zo? ik zou echt serieus gek worden..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Wat hip ;o Dat wil ik ook, haha :')


    Never run out of reasons to smile...

    Ravel schreef:
    Klinkt cool inderdaad :3


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    sacred schreef:
    Dat moeten ze hier ook maar eens invoeren. (krul)


    I need you like a heart needs a beat