• Heey!

    ik zit met een probleempje,een pijnlijk probleempje eigenlijk.
    Ik zit nu al een tijdje met een erge pijn aan mijn linker knie.
    Ht begint dan heel erg te steken waardoor ik dan tranen krijg,en dat is pas naar een paar minuten over.
    En ook bij gym voel ik iets zou maar zeggen uit mijn kom van mijn pols schieten (weet niet precies hoe ik het moet uitleggen)
    Maar dan wordt het helemaal rood en doet het pijn.
    Dan beweeg ik weer met mijn polsen en dan "krak"en dan doet het weer zeer maar dan trekt het rood weer weg.
    Maar het is heel erg vervelend en pijnlijk als dit steeds gebeurd.

    Maar weet iemand wat dit betekend?
    Graag reageren op mijn topic want ik ben deze pijn zát(A)


    alvast bedankt(flower)

    XoxO


    Edit ; Ik ga naar de dokter maar ik wil weten wat het is xD

    [ bericht aangepast op 8 maart 2010 - 18:03 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik zal even naar de dokter gaan als ik jou was ;)


    I don't bite, most of the time <3

    Er is trouwens ook zo'n ziekte dat je gewrichten erg los zitten en uit de kom kunnen schieten. Dan ben je ook erg lenig enz. Ik zag het bij het programma 'Je zal het maar hebben'. Maar denk niet dat het zo ernstig bij jou is(A)


    I don't bite, most of the time <3

    Amay95 schreef:
    Er is trouwens ook zo'n ziekte dat je gewrichten erg los zitten en uit de kom kunnen schieten. Dan ben je ook erg lenig enz. Ik zag het bij het programma 'Je zal het maar hebben'. Maar denk niet dat het zo ernstig bij jou is(A)


    Whaha ik en lenig?:P
    Dat is net zoals ; Water en Vuur :P


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Dat van je pols heb ik zelf ook voorgehad. Ik ben toen naar de dokter geweest. Het bleek toen een spierpeesontsteking te zijn omdat de botten van mijn pols te ver uit elkaar stonden. Ik werd naar de kinesist gestuurd en daar moest ik twee maanden ongeveer één keer per week naartoe om krachtoefeningen voor mijn pols te doen. Nu draag ik op de trainingen (ik turn) nog steeds een polsbandje, dat helpt echt goed.

    Ik zou er zeker eens mee naar de dokter gaan.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik denk dat je het best naar een dokter gaat.


    I need you like a heart needs a beat

    Dokter,^^


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ga naar de dokter. Dat is de beste oplossing, die weet dat vast wel. Want als je pols steeds 'in de kom, uit de kom' gaat, das kan nooit goed zijn én het is pijnlijk, dus ga naar de dokter


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Goed rust houden, en helpt dat dan kun je altijd nog naar de dokter gaan.


    your eyes are like stars in the night.