• Zijn er hier mensen die vegetariër zijn? (krul)
    Zo ja; Waarom? Wat eet je wel en wat niet?
    Zo nee; Waarom niet?

    Ik ben het wel, omdat ik het een vreselijk idee vindt hoe dat stuk vlees op mijn bord terecht is gekomen en omdat ik tegen de bio-industrie ben. Zelf eet ik heel soms wel vis en eieren en zuivelproducten, maar dan wil ik wel zeker weten dat het dier/de dieren vrij rond hebben kunnen lopen.

    Ik doe mijn spreekbeurt over Vegetarisme, dus alle meningen zijn welkom en ik vind het leuk om te weten =D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik. Ik vind het zielig voor de dieren. En ik eet ook geen vis ofzo allen vleesvervangers en die shit. Ook wel eieren en melk want ik ben geen veganist (nerd).


    when words fail, music speaks.

    Ik wil wel vegetariër zijn ma ik kan da toch ni volhouden :X
    Ik eet sowiezo al ni veel vlees dus ja ik ben een halve vegtariër dan xD


    Stop wishing, Start doing..

    Ik wil het zijn en eet ook zo min mogelijk vlees, maar echt volledig vegetariër kan ik niet en dat mag ik ook gewoon niet van thuis uit.


    Tanya is de beste.

    Ja en nee. Ik eet nooit vlees, maar dat is omdat ik het gewoon vies vind x'D


    I Leave This Place At Now.

    Ik ben het niet, omdat ik vlees gewoon te lekker vind. Voor mij zou een maaltijd niet compleet zijn onder een echt stukje vlees.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2010 - 16:56 ]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hosselaar schreef:
    Ik. Ik vind het zielig voor de dieren. En ik eet ook geen vis ofzo allen vleesvervangers en die shit. Ook wel eieren en melk want ik ben geen veganist (nerd).
    Oja mijn moeder is het ook. En daarom eten mijn vader -en mijn broer in het weekend want die woont niet meer thuis :')- biologisch vlees.


    when words fail, music speaks.

    Ik wás een tijd vegetarisch.
    Dieren hoeven niet op één m² te staan om zo te sterven en mijn eten te worden. Geen vrijheid, en geen leven.
    Ik wil dat mijn vlees van nature sterft, zeg maar.

    Nu eet ik weer gewoon vlees, zo min mogelijk maar ik moet wel mijn eiwitten binnenkrijgen.


    your eyes are like stars in the night.

    Nee. Het klinkt heel egoïstisch, maar ik vind vlees gewoon te lekker om niet te eten.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2010 - 16:58 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ravel schreef:
    Nee. Het klinkt heel egoïstisch, maar ik vind vlees gewoon te lekker om niet te eten.


    Ik vind het niet zo heel egoïstisch klinken, hoor :'D.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ben geen vegatariër omdat we sinds de mens bestaat vlees eten,we zijn alleseters,dus moeten we dat ook zijn.
    Ik ben wel tegen bio-industrie,maar dat is voor mij geen reden om (persoonlijk) tegen de natuur in te gaan,dat horen we niet te doen. Gelukkig is er ook nog biologies.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Half & half; Telt dat ook? (baby)


    Some people make the world special just by being in it

    Nee, omdat ik niet veel groenten lust ;d


    Cowards die many times before their deaths.

    Jep ik, al twee jaar ongeveer. Om dezelfde reden als jij; de diertjes... (;

    Swallow schreef:
    Jep ik, al twee jaar ongeveer. Om dezelfde reden als jij; de diertjes... (;
    Ik 3 haha :$.


    when words fail, music speaks.

    Dan ben je dus eerder een veganist? ;'3
    Ik was 't ooit, maar mijn lichaam ging daardoor veel te erg achteruit.
    Maar ik eet lang niet al 't vlees.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.