• Nou ik zit met een probleem, ik heb ondergewicht. Ik heb een hele leuke bikini gekocht maar mijn ribben steken eruit (niet heel erg dramatisch, maar je kunt ze zien)(mijn heupbotten trouwens ook 0o). En dat vind ik nogal kut want ik hou van zwemmen. En ik ga niet in een badpak lopen.

    Iemand hetzelfde probleem?

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 9:59 ]


    You can run but not hide

    Ik niet, maar, wáarom zou je je daarvoor schamen? Het is niet echt mooi, maar niemand is perfect ;)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    gewoon aandoen ;) Schijt hebben


    Some angels have no wings.

    Ik ben jaloers.


    Scream for mercy!

    idd. gewoon aandoen.


    The way we live, is the way we die

    HAMBURGERR schreef:
    idd. gewoon aandoen.


    Makelijker gezegd dan gedaan. 0O

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 10:04 ]


    You can run but not hide

    ik heb het ook, en zo erg is het niet, ze kijken je niet na ofz, ik zou het gewoon doen, ik doe het ook :)


    Nvt

    Misschien moet je buikspieren en zo gaan oefenen, zodat je er minder dun uitziet. Spieren wegen trouwens ook zwaarder dan vet dus dan kom je ook aan.

    Ik heb zelf redelijk dikke dijen (vet), maar tegenwoordig loop ik heel veel hard en doe ik oefeningen. Ik ben nu drie kilo afgevallen en ik zie er wel beter uit. Maar met het zwemmen doe ik wel een lange broek aan, als ik in Nederland ben dan. Als ik ergens ben waar de zon heel hard schijnt doe ik gewoon een kort broekje aan, niemand kent me daar toch..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Joa dat heb ik ook, maarja wat doe je d'r aan :] Ik trek gewoon een shortje over mijn bikinibroekje, dan zie je de uitstekende heupen al minder.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Op dieet gaan.
    Met veel koolhydraten ofzo.


    Food.

    ik heb ook jarenlang hetzelfde probleem gehad
    ik heb er nog steeds een beetje last van, maar niet veel meer
    ik woog 38 kilo toen ik 13 was, pas op mn 15e werd ik iets zwaarder
    gwn schijt hebben, en gwn aandoen

    Beelzebub schreef:
    Ik ben jaloers.

    Ik ook, gewoon aandoen! Of op dieet gaan om aan te komen doet een vriendin van mij ook.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 14:26 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ben ook super dun en ook ondergewicht..maar kom niet aan!
    maar ik trek gewoon mijn bikini aan! we moeten blij zijn met ons lichaam en schijt aan mensen hebben die commentaar erover hebben! die zijn gewoon jaloers dat wij zo kunnen zijn(A)

    Beelzebub schreef:
    Ik ben jaloers.

    Agree, hoewel ik wel blij ben met mijn schouders op de een of andere manier :'] Ze zijn redelijk vol en mooi bruin vind ik.

    Misschien zou je een accessoire kunnen dragen dat de aandacht van je heupbotten afleidt, maar ik zou me in de eerste plaats eens afvragen of het wel zo storend is :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Beelzebub schreef:
    Ik ben jaloers.


    Smiling but close to tears.

    Mijn ribben en botten zie je ook, ondanks ik geen ondergewicht heb, maar zo erg vind ik dat niet :Y)


    -