• Ik heb vandaag het domste kind EVER ontmoet ^^ Dit is egt de grap van de Mensheid vind me zus :3

    Nou, er is zo'n wijf, die ik niet mag, fan (of was?) van Tokio Hotel. En ze heeft "Tokio Hotel" op msn en ze was in die flow met Tom. En denkt ook nog ECHT dat dat de echte Tokio Hotel is. HAHAHAHA ik kwam NIET meer bij xDxDxD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Lagoon schreef:
    Stiekem zit ik haar hier nu ook keihard uit te lachen, haha (krul)

    Poseidon schreef:
    Laten we een meeting voor hun regelen en dan kijken of ze nog steeds hetzelfde reageerd.(cat)

    Haha, die is wel gemeen, maar hoe slim ben je? Als je denkt dat je met ''beroemdheden'' zit te praten via msn? ghehe, volgensmij erg slim (:
    X.


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    whahahahahahahaha domheid enzoo x'D


    Pop ate my heart.

    Op youtube zijn er honderden filmpjes van al die meisjes die dan laten zien dat ze Tom en/of Bill op msn hebben, hoe kansloos. :Y)


    we are radio hysteria

    Ja man, dat kan toch?
    Ik zit elke avond te flirten met de Kaulitzes, en we spreken elke maand wel een paar keer af.

    (...)
    Yeah. Right. Hoe dom kun je zijn xD


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Jenkaa schreef:
    Ja man, dat kan toch?
    Ik zit elke avond te flirten met de Kaulitzes, en we spreken elke maand wel een paar keer af.

    (...)
    Yeah. Right. Hoe dom kun je zijn xD

    Hhaha x'D
    Telkens als ik dat kind zie moet ik gewoon lachen 8D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Zaitsev schreef:
    Logisch dat Tom zo doet. Na ik eindelijk die relatie heb doorbroken heeft hij even tijd nodig om tot zichzelf te komen. Dat snap ik heel goed.


    -ligt plat-

    geniaal


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    Tja. Je kunt niet alles hebben he (krul)

    Hij zegt altijd dat ik de beste ben :$




    Damn!
    Dus hij gaat voor de zoveelste keer vreemd. Shit. Dus dat was ook de reden dat ie bijna nooit meer komt =[


    -offcourse.-


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Ghehe (cat)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ja hoor en ik ben één van de one-night-stands van Tom .. XD hahahaa :p


    I changed.

    Ik ken iemand en die had een heel verhaal op gehangen van dat ze Tom via msn had leren kennen en hij met haar wou afspreken en dat ze dan na een concert hadden afgesproken achter op de parking en dat hij wou dat ze mee kwam naar Duitsland. BEST PART: Ze was 15. :Y)

    [ bericht aangepast op 23 juni 2010 - 12:04 ]


    All was well.

    -roddelderoddel-


    Life is hard and then we die

    Ik ken nog een veel dommer mens :] Dát is pas de grap van de mensheid. Daar valt de jouwe zo zwaar bij in 't niet :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Omg O.o


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    Dan zit ik in de flow met David Villa. (cat)(krul)


    Smiling but close to tears.