• Hallo iedereen,

    Sinds kort heb ik contact met een gezellige jongen van 19. Hij doet dezelfde opleiding als ik doe en ik ken hem (nog) niet in het echt. We hebben leuke gesprekken samen. Alleen gisteren vroeg hij dit:

    https://imgshare.io/image/nRWs5

    En soms maakt hij ook seksueel getinte opmerkingen/ grappen. Alleen hij heeft een vriendin. Is dat wel normaal? En waarom zegt hij zulke dingen?

    [ bericht aangepast op 27 juli 2019 - 13:18 ]

    Als hij een vriendin heeft en alleen seksuele vragen of interesses heeft, dan denk ik niet dat hij jou echt leuk vindt als relatie matriaal, maar alleen seksuele behoeftes heeft.

    Gewoon er niet op ingaan als hij zulke vragen stelt. Duik ook niet het bed met hem als hij bezet is, want dat kan voor leed veroorzaken plus dat hij ook niet trouw is bij zijn vriendin bij wijzen van spreken.

    Als hij dit soort dingen zegt terwijl hij een vriendin heeft is er echt wat mis met hem. Zou er vooral niet op ingaan.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Dat is er een die op seks uit is..


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nee, dat is vreemdgaan. Als je een relatie hebt, dan stuur je niet zo'n soort berichten naar andere meisjes. Dat is wel erg respectloos tegenover zijn vriendin die hem in vertrouwen neemt met haar hart en lichaam. Zoiets doe je niet.
    Ik zou hem gewoon negeren en er zeker niet op ingaan. Iemand die zo losjes met het vertrouwen en de waardigheid van anderen omgaat, verdient geen enkel meisje en ook geen seconde meer van jou en haar tijd.
    Om antwoord te geven op je andere vraag. Hij vindt je knap en wilt seks met je. En zelfs al moest hij iets meer voor je voelen dan lust, dan nog lijkt dit me geen betrouwbare partij. Het kan best zijn dat zijn vriendin niet de liefde van zijn leven is, dat kan best gebeuren, maar betrouwbare mensen maken het dan eerst uit met die persoon, voordat ze andere opties gaan verkennen. Sexting met andere meisjes terwijl je al in een seksuele relatie zit met een meisje, is zò fout. Dit is een heel respectloze en egoïstische, ontrouwe jongen en ik zou hem persoonlijk straal negeren. Dit is ongepast zowel tegenover jou als zijn arme vriendin die hij bedriegt hiermee. Jullie zijn allebei wel wat kostbaarder dan dit.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Hij wil seks, of fappen op jouw antwoorden, of zoekt gewoon aandacht. Hoe dan ook je aandacht niet waard. Ik praat ook wel eens over seks met mannelijke vrienden maar die ken ik goed en nooit op deze manier wtf.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dat is raar. Ditchen die gozer.


    26 - 02 - '16

    Fuckboy alert.


    "Once something is a passion, the motivation is there." — Michael Schumacher.

    Grappen gaan nog en zie je vaker vriendschappelijk, maar dit bericht zegt duidelijk wat hij wilt, waar je beter inderdaad niet op in kunt gaan. Gewoon geen aandacht aan besteden.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    IrishNialler schreef:
    Dat is er een die op seks uit is..


    Precies!

    What the fuck is wrong with some guys? 🤷🏻‍♀️


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Weet je wat ik grappig vond? Dat hij begint met het feit dat hij het altijd interessant vindt om mensen te leren kennen op seksueel gebied, waarna hij leuk zegt "Als je geen interesse daarin hebt mag je t rustig zeggen hoor". That cracked me up, want dit is zo je reacties checken en tegelijkertijd je het proberen op te leggen (van dat jij dat ook wel zo vindt).
          But yes, serious sex-issues going on here.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Misschien hebben hij en zijn vriendin een open relatie? Dus voordat iedereen gaat judgen
    Ik zou kijken wat jij wilt (en hoe zijn relatie is want misschien hebben ze een open relatie). Als jij hier geen behoefte aan heb kan je dat 1. eerlijk zeggen of 2. hem gewoon negeren.


    "Ignite, my love. Ignite."