• Toen ik daarjuist uit school kwam zag ik plots dat een jongen van mijn school bewusteloos op de grond lag,Er waren heel veel kinderen er rond.Hij had een snee in zijn hoofd en er lag overal bloed.Ik vroeg aan een meisje dat er was gebeurt en ze zei in paniek dat die jongen werd aangevallen en bewusteloos is geslagen.Al snel kwamen er veel mensen een een leerkracht van de school heeft een ziekenwagen gebeld en de ouders van die jongen op gebeld.Ik zit hier nu kei hard te bibberen en ik kan amper normaal iets zeggen.Daarjuist op straat was ik vertrouwde ik niemand

    Ja deze tekst slaat op niets.Maar ik kan gewoon niet normaal meer typen


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Wauw o.o
    Dat is erg voor die jongen en voor iedereen die hem kent. Best wel zwak dat hij in elkaar werd geslagen.
    Maar ik hoop dat hij niets ernstig heeft (:


    Never run out of reasons to smile...

    Pearls schreef:
    Wauw o.o
    Dat is erg voor die jongen en voor iedereen die hem kent. Best wel zwak dat hij in elkaar werd geslagen.
    Maar ik hoop dat hij niets ernstig heeft (:


    (flower)


    we were always meant to say goodbye.

    Bij mij op school, had iemand zich in een soort 'coma' gezopen, hij lag in de bosjes bewusteloos. Ik kreeg een hartstilstand zowat, want ik kon die jongen. ):
    Maar oke, ik hoop dat het goed met hem komt. (flower)


    Smiling but close to tears.

    whooo dat is wel heftig!


    We only can learn to love, by loving.

    Arme jongen. ;o


    Tanya is de beste.

    Man, dat is echt erg.
    Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand inelkaar werd geslagen.
    Wel twee keer dat er iemand van de fiets was gereden, maar dat komt omdat we zo'n stom kut kruispunt hebben om de fietsenstalling in moeten ;x


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Pearls schreef:
    Wauw o.o
    Dat is erg voor die jongen en voor iedereen die hem kent. Best wel zwak dat hij in elkaar werd geslagen.
    Maar ik hoop dat hij niets ernstig heeft (:


    your eyes are like stars in the night.

    Ocharme, die jongen. Dat is echt erg voor hem, ik hoop dat alles goed komt ? ;o
    En ocharme jij, dat je dat moest zien. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Wow arme jongen Ö. Hopelijk heeft hij niks ernstig.
    Sterkte. Jullie allebei (flower)


    Beautiful people, are people who smile.

    Dat is eng inderdaad ö


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.