• Moscow Show
    The local promoter has once again materially breached and violated the contract. Under these given circumstances, it is not possible for us to let the band play the show in Moscow. The band has now brought all meet and greet winners to their Hotel, and met their fans there. After giving autographs to the waiting crowd outside of the Hotel, Tokio Hotel had to leave Moscow. Our heartfelt apologies to all Russian fans and the band.


    I need you like a heart needs a beat

    Spijtig voor de fans (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik snap het niet.
    Ik suck in engels.
    maar het gaat over Th denk ik, dus het maakt me ook niet zoveel uit.


    Tell me something i don't know.

    Artistic schreef:
    Ik snap het niet.
    Ik suck in engels.
    maar het gaat over Th denk ik, dus het maakt me ook niet zoveel uit.


    Wederom een contactbreuk.(':


    everything, in time

    Maar waarom hebben ze het contract verbroken dan?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Spijtig voor de fans! Het valt me op dat er toch al enkele concerten niet doorgaan,doordat er problemen zijn met de organisatie of het geld.

    Etoile schreef:
    Spijtig voor de fans! Het valt me op dat er toch al enkele concerten niet doorgaan,doordat er problemen zijn met de organisatie of het geld.

    Dealer schreef:
    Maar waarom hebben ze het contract verbroken dan?

    De lokale promotor heeft opnieuw materieel geschonden en het contract overtreden .

    [ bericht aangepast op 10 maart 2010 - 14:50 ]


    I need you like a heart needs a beat

    arme zij xD


    we were always meant to say goodbye.

    Wat is daar toch allemaal aan de hand, vraag ik me dan af.


    Tanya is de beste.

    Ik vind dit echt erg voor de jongens! Vooral omdat zij er zelf niets aan kunnen doen.. Ö

    Gaat echt lekker :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Zouden ze zowel in St. Petersburg als in moskou dezelfde promoter gehad hebben?

    Ik snap niet waarom dat in Nederland gemeld moet worden. Tenzij iemand hier van plan is effe op en neer te reizen naar Moskou.
    Klinkt verleidelijk, trouwens..

    Zou het trouwens ook te maken kunnen hebben met het emoverbod in Rusland (even zonder gekheid hoor).

    [ bericht aangepast op 10 maart 2010 - 15:48 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Ik snap niet waarom dat in Nederland gemeld moet worden. Tenzij iemand hier van plan is effe op en neer te reizen naar Moskou.
    Klinkt verleidelijk, trouwens..

    Zou het trouwens ook te maken kunnen hebben met het emoverbod in Rusland (even zonder gekheid hoor).

    Nope,De lokale promotor heeft opnieuw materieel geschonden en het contract overtreden.


    I need you like a heart needs a beat

    Jammer! Ik zou het totaal niet leuk vinden als ik daar nu woonde en naar dat concert zou gaan.


    I recycle my thoughts.