• Moscow Show
    The local promoter has once again materially breached and violated the contract. Under these given circumstances, it is not possible for us to let the band play the show in Moscow. The band has now brought all meet and greet winners to their Hotel, and met their fans there. After giving autographs to the waiting crowd outside of the Hotel, Tokio Hotel had to leave Moscow. Our heartfelt apologies to all Russian fans and the band.

I need you like a heart needs a beat

Helemaal naar Rusland voor niets.
    Al die fans die er dagen voor hebben gewacht. Fans die van St. Petersburg naar Moskou zijn gereisd.. I feel sorry for them.

Save me with your love tonight.

Utopia schreef:
    Al die fans die er dagen voor hebben gewacht. Fans die van St. Petersburg naar Moskou zijn gereisd.. I feel sorry for them.

Finished schreef:
    Ik vind dit echt erg voor de jongens! Vooral omdat zij er zelf niets aan kunnen doen.. Ö

" 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

Zaitsev schreef:
    Ik snap niet waarom dat in Nederland gemeld moet worden. Tenzij iemand hier van plan is effe op en neer te reizen naar Moskou.
    Klinkt verleidelijk, trouwens..

Zou het trouwens ook te maken kunnen hebben met het emoverbod in Rusland (even zonder gekheid hoor).

Dat was inderdaad ook het eerste waar ik aan dacht.

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Pliena schreef:
    Wat is daar toch allemaal aan de hand, vraag ik me dan af.

Idd. Eerst Zagreb (toch?), en nu dit. Echt lullig!

Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

Echt rot voor de russische fans -& al de anderen die er naartoe gingen-

Er is een nieuw concert toegevoegd aan de Humanoidtour op 28 maart in Servië in de Arena Belgrad, als 't goed is.

I don't need to explain myself, I know I'm right.

Is al een topic over ergens.

when words fail, music speaks.

Dat is echt zoooo lullig. D;
    Wel lief dat ze nog even handtekeningen gaven, dan.

blame the bully.

Hosselaar schreef:
    Is al een topic over ergens.

Klopt.

I don't need to explain myself, I know I'm right.

Ik snap er echt geen donder van. Waarom gaat alles fout (bijna alles) deze tour?

Life is hard and then we die

Utopia schreef:

Nouja, gelukkig heb je het Kremlin en het Rode Plein nog.
    /Schrale troost...

No growth of the heart is ever a waste

Slotje > 1 topic is genoeg.

I clicked my heels and wished for you.