• Gott, hebben jullie dat ook? [niet voor jongens :'D] het zou raar zijn als het wel was :'D dat als je ongsteld bent bij gym. Dat je dan niet mee wilt doen en dat je leraar je hint niet begrijpt x'D...?
    Ik zei zo. meneer ik hb buikpijn...
    hij deed heel doodnormaal en zei: met een beetje buikpijn kan je heus wel touwtjespringen.
    Ouch...

    Hebben jullie dat wellis x'D?


    Beautiful people, are people who smile.

    Nee haha. 1. ik heb er nooit last van 2. als ik dat wel zou hebben zou ik het gewoon zeggen haha :$.


    when words fail, music speaks.

    Lang leve tampon's en perdo femina?!

    neey zeg er nojt wat van merk het ook niey egt


    love is in the air... but i can't fly

    Ik heb geen gym ^^ & als ik het wel had dan zou ik gewoon zeggen dat ik ongesteld ben.


    -

    Dat heb ik zelfs bij mijn vrouwelijke gym docente. Ik zeg gewoon: 'Ik ben ongesteld, ik voel me niet lekker en sowiesi cvin d ik ht dan niet fijn om e gymmen.'
    Zegt zij: 'Lekker bewegen is goed voor je!'

    Heel fijn.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Bij ons in de klas zegt iedereen openlijk dat 'ie ongesteld is. Niemand maakt er een probleem over...
    En wij moeten idd ook blijven gymen ><

    [ bericht aangepast op 10 maart 2010 - 23:15 ]


    Stem op de Partij voor Tokio Hotel!

    MeaVota schreef:
    Bij ons in de klas zegt iedereen openlijk dat 'ie ongesteld is. Niemand maakt er een probleem over...
    En wij moeten idd ook blijven gymen ><
    Bij ons gaat dat nog veel verder. Als 't ff kan, hebben we een openlijke discussie over wanneer we voor 't laatst seks hebben gehad. Ja, wij zijn een hechte, schaamteloze klas :)


    Life is hard and then we die

    Courage schreef:
    Nee, want ik heb geen gym meer :Y)


    I've got you to make me feel stronger.

    Mijn gymleraar is zo dom :].
    maar wel heel aardig ;D.
    en en en.
    Als we ongesteld zijn moeten we wel megymen >_<


    The magic will never end.

    Ik heb les van een vrouw + bij ons mag jezelf bepalen of je die lesmeedoet of op de bank zitr :d


    We can only learn to love by loving.

    Als ik ongesteld ben, laat ik een van mijn ouders een briefje schrijven, voor het geval dat. Meestal geef ik het briefje wel, maar gisteren en vorige maand had ik er niet zo last van.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nee, ik heb een lerares, en dan kijkt ze me met medelijden aan en geeft ze me een pijnstiller. *wbw*


    You move me ......... Kurt

    Ik gym altijd mee.


    No growth of the heart is ever a waste

    Bij ons staat heel groot op de brochure die je aan het begin van het jaar krijgt 'gymmen moet ook als je ongesteld bent' xD


    ok

    UNCOMMON schreef:
    Mijn gymleraar moet me soieso al niet, haha.


    Ja mijne ook niet echt maar ik moet dan altijd 'rustig' doen xD


    I'll hold you in my heart until I can hold you in my arms