• En als je die niet hebt, dan is dat je er geen hebt een afwijking. Dat zegt mijn leraar Nv. Zelf is hij geboren met een zwemvliesvinger ofzoiets. Dat houdt in dat bij zijn geboorte twee vingers aan elkaar zaten, deze zijn later operatief uit elkaar gehaald

    Maar goed wat is jou afwijking?

    De mijne :
    - Ik loens iets [maar dat is ook een van de 7 schoonheden dus boeiend :D]
    - Ik heb een flapoortje, niet heel erg of zo maar toch :d


    We can only learn to love by loving.

    Een oor van mijn is een stukje dicht gegroeid, haha.


    Smiling but close to tears.

    niks

    ik kan scheel kijken zonder hoofdpijn te krijgen en kan mijn beiden ogen een de enen kant op laten kijken en de andere de andere kant

    Ik heb een deuk in mijn been. *damn, dat klink raar*


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Waarschijnlijk wel één ze,maar ik kan er momenteel niet opkomen. en dit klinkt eigenlijk raar,om te zeggen.

    Ik heb scoliose (ruggengraat is een beetje scheefgegroeid) en een aantal spieren in mijn rug, nek, buik en benen zijn tekort. En ik loop 'scheef'. :'D Ik heb ook een permanente schaafwonde op mijn rug, omdat mijn ruggengraat altijd tegen leuningen van stoelen e.d. schuurt. :'D


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Hahah veel te veel om op te noemen.


    Your make-up is terrible

    Ascendancy schreef:
    Ik heb een deuk in mijn been. *damn, dat klink raar*


    Dat heb ik ook, maar dat komt door vroeger, toen was ik gevallen tegen een stenen bankje haha.


    Smiling but close to tears.

    Mijn ruggengraat groeit lichtelijk scheef, mijn benen zijn niet even lang, mijn voeten zijn niet even groot, en waarschijnlijk nog wel, maar daar kom ik even niet op (:

    Ik ben scheel geweest 3 jaar lang ofzo, ik heb een litteken op mijn voorhoofd dus als ik arrogant kijk zie je dat haha. En nog meer eigenlijk ;x


    when words fail, music speaks.

    Ik kan mijn vingers in een hoek van 90° zetten :'D Dat ze haaks staan op mijn hand ofzo, en dat kan niemand die ik ken.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik kan m'n ogen laten trillen.


    No growth of the heart is ever a waste

    CHAOS schreef:
    Ik kan mijn vingers in een hoek van 90° zetten :'D Dat ze haaks staan op mijn hand ofzo, en dat kan niemand die ik ken.


    Ik kan dat ook. :3


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    ik had 12 vingers, aan elke hand dus 6 vingers :S


    http://dwergiie.blogspot.com/

    Scrubs schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook, maar dat komt door vroeger, toen was ik gevallen tegen een stenen bankje haha.


    Ik ben ermee geboren.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.