• Wat vinden jullie van tiener zwangerschappen?
    Ik zelf vind het best wel erg. Alleen het is je eigen schuld, je hebt er zelf voor gekozen om het bed in te duiken.
    Als het bij mij zou gebeuren, en het zou van me vriend komen. Zou ik het denk ik houden.


    "Don't look back, you're not going that way."

    ik weet niet wat ik op dat moment zou doen. dat zie ik wel op het moment zelf :)

    Ik vind het best erg, maar het is inderdaad je eigen schuld. Ik zou het ook houden, ik ben tegen abortus, en ik zou mijn kind nooit kunnen afstaan.


    Destroy what destroys you.

    Captivity schreef:
    ik weet niet wat ik op dat moment zou doen. dat zie ik wel op het moment zelf :)


    IDD me2


    ' Nyctophilia '

    Ik vind niet dat je kunt zeggen dat het je eigenschuld is. Het kan een fabrieksfout zijn van het condoom of een ander anti-conceptie middel heeft niet juist gewerkt. Ik zou abortus doen, alhoewel het wel heel erg is om je eerste kind niet gekent te hebben.


    your eyes are like stars in the night.

    Possession schreef:
    Ik vind het best erg, maar het is inderdaad je eigen schuld. Ik zou het ook houden, ik ben tegen abortus, en ik zou mijn kind nooit kunnen afstaan.

    Eens.

    Ik zou het weg laten halen, serieus. Sowieso, ik heb het niet gezien, dus ik denk ook niet dat ik er waarde aan kan hechten.
    & Ik heb geen zin om de rest van mijn leven te verpesten door bijvoorbeeld op mijn 16e al een kind te krijgen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Possession schreef:
    Ik vind het best erg, maar het is inderdaad je eigen schuld. Ik zou het ook houden, ik ben tegen abortus, en ik zou mijn kind nooit kunnen afstaan.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ravel schreef:
    Ik zou het weg laten halen, serieus. Sowieso, ik heb het niet gezien, dus ik denk ook niet dat ik er waarde aan kan hechten.
    & Ik heb geen zin om de rest van mijn leven te verpesten door bijvoorbeeld op mijn 16e al een kind te krijgen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Als je verkracht bent kan het moeilijk je eigen schuld zijn (alhoewel.. ook daarover valt te praten).

    Het probleem is.. elke keer dat je seks hebt - ook al doe je de Double Dutch - heb je risico om zwanger te raken. Voorbehoedsmiddelen zijn theoretisch veilig en een condoomverpakking openmaken met enorme nepnagels zou ik afraden, maar de mens maakt het risico groter.


    No growth of the heart is ever a waste

    Was tienerzwangerschap niet gerekent voor mensen tot 21 fzo? Ik vind dat het je eigen fout niet is, ik bedoel maar het kan íedereen overkomen die seks heeft hoor --' Als 'je het bed induikt' heb je áltijd kans om zwanger te worden, dus ik vind het echt nonsens als je dan zegt het is je eigen fout. Het kan evengoed aan de condoom of iets anders liggen.

    Possession schreef:
    Ik vind het best erg, maar het is inderdaad je eigen schuld. Ik zou het ook houden, ik ben tegen abortus, en ik zou mijn kind nooit kunnen afstaan.


    None but ourselves can free our minds.

    Ja,
    maar ik bedoel dat je het dan zonder condoom doet. Of zonder pil. (Zoals een one-night stand)


    "Don't look back, you're not going that way."

    Het hoeft niet je eigen schuld te zijn,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Als je nu nog op jonge leeftijd zwanger raakt door geen gebruik van een voorbehoedsmiddel vind ik het dom.. er bestaan zoveel dingen ondertussen, dus dat is geen excuus.
    Is er iets foutgelopen en je raakt zwanger en je houdt het dan heb ik er respect voor.

    Zou het mij overkomen dan zou ik het zeker houden.. (:

    Ik zou het niet houden.

    Hoe erg het ook is om een kind op te geven. Ik ben gewoon niet in staat om een klein kindje op te voeden en ik wil niet dat mijn moeder het zou opvoeden.