• Ja hoor, het is vijf augustus. Op deze dag (drie jaar geleden) heb ik mij voor het eerst aangemeld op Quizlet! Dit kwam door een vriendin die het me aanraadde. Op het begin begreep ik niets van Quizet en begon ik maar met het lezen van een Justin Bieber verhaal (toen was er nog een Justin Bieber-hype, geloof ik). Later begon ik er steeds meer plezier in te krijgen en werd ik al snel verslaafd. Ergens had ik een korte Q-break van een half jaar, maar daarna kwam ik al snel weer terug. :W
    Dankzij Quizlet heb ik goede vriendinnen gemaakt en met velen leuke gesprekken gehad. Ik heb mensen gemeet en ik voel me thuis hier, hoe cliché het ook mag klinken. Ik heb dankzij deze site mijn hobby gevonden en ontwikkeld: schrijven. Mijn mooiste herinnering aan Quizlet is/zijn dus wel de vriendschap(pen) dat ik eraan over heb gehouden. Op de tweede plek staat dan toch wel mijn moderatorschap op 23 mei dit jaar. ^^

    - - - -

    Wat is jouw mooiste herinnering aan Quizlet?

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 10:38 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Yaaay, gefeliciteerd! 3 jaar is alweer een lange tijd. :3

    Hmm mijn mooiste herinnering aan Quizlet... De Quizletmeetings, The Queens (Met Manon, Celeste en Annemiek was dat), alle vrienden die ik hier heb ontmoet en dat iedereen er voor me was/is wanneer het niet lekker gaat.
    Quizlet is gewoon top. <3

    Toen ik hier kwam, was er een Tokio Hotel hype. Ik mis die tijd toch wel een beetje hoor, hahaha.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ghehe, gefeliciteerd!!!!

    Mijn mooiste herinneringen? De vriendschappen, Stories of everybody, about everything, en de leuke topics.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Gefelicitieerd! *O*

    Pfft, ik heb eerlijk waar geen idee wat mijn mooiste herinnering aan Q is. Ik kan veel te veel dingen bedenken die veel voor me betekend hebben/betekenen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Gefelicitieerd! *O*

    Pfft, ik heb eerlijk waar geen idee wat mijn mooiste herinnering aan Q is. Ik kan veel te veel dingen bedenken die veel voor me betekend hebben/betekenen. (:

    Bedankt voor de felicitaties. (bloos)
    Noem maar op dan, ik ben benieuwd! (:


    Pretty is just a pretty word.

    Gefeliciteerd!

    Ik mis mijn datum steeds. Ik heb me hier 7 jaar en 2 dagen geleden aangemeld, 3 augustus dus, maar ik vergeet het elk jaar weer :W

    Anyway, mijn beste herinneringen gaan over het ontmoeten van mijn vrienden en de stukjes tekst die ze over me geschreven hebben. En ponies.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Mijn beste herinneren gaan toch uit naar de tijd van de rellen. Toen was het forum heel actief


    "Ignite, my love. Ignite."

    Congrats (flower)

    En mijn mooiste herrineringen? Ook gewoon de geweldige vriendschappen


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Gefeliciteerd :Y)

    Mijn favoriete tijd was die voordat ik mod werd, met Julie en Eva, en de eerste helft van mijn modschap.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Gefeliciteerd! ^^
    Mijn mooiste herinneringen gaan naar het Otaku topic, en natuurlijk mijn bèta-readerschap. ;d


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Please_Charon schreef:
    Mijn beste herinneren gaan toch uit naar de tijd van de rellen. Toen was het forum heel actief

    Ik kwam net na die tijd op Q. :'D
    De Quizletmeeting in Amsterdam vind ik het leukste, denk ik. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Gefeliciteerd. ^^
    Zomer 2012 in het Awesome Topic is misschien wel m'n mooiste herinnering.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gefeliciteerd!

    Goed dat je het zegt. Ik verlies mijn datum altijd uit het oog. Komende zondag ben ik officieel 7 jaar op Quizlet. :Y)
    Mijn leukste herinneringen zijn eigenlijk het verloop van Quizlet. Als je er al vanaf 'den beginne' op zit, zie je Q helemaal veranderen door de tijd heen. Dat is op zich heel mooi. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gefeliciteeeeerd! *O*

    Mijn mooiste herinnering was toen ik mij voor het eerst aanmeldde op deze site, en toen ik ontdekte dat de mensen hier eigenlijk veel aardiger zijn dan mijn real life-vrienden. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Congratz *O* En nog vele jaartjes te gaan (wbw)
    Op 4 januari 2015 vier ik mijn Q verjaardag. Dan ben ik namelijk 4 quizlet jaartjes oud xp.


    -

    Please_Charon schreef:
    Mijn beste herinneren gaan toch uit naar de tijd van de rellen. Toen was het forum heel actief


    I live for the applause, you will die for it.