• Hoooi <3

    Waarom kan ik geen foto's in mijn fotoboek plaatsen als met mobiel gemaakt is? o.o Een te groot bestand?

    Ik kreeg ook al een keer te horen, dat je die foto's dan eerst op hyves moet plaatsen. En daar dan weer van afhalen, en dan weer proberen. Nou, het lukt me niet hoor. Word er best een beetje chaggie van o.o

    Weet iemand hoe het wel kan?
    En geen aangevallen reactie's geven van 'Het is ook geen foto site ofzo, maar een verhalensite.' Want dat weet ik ook wel. Maar ik mag daarom nog wel foto's plaatsen, want anders staat 'fotoboek' er voor niks! Dus.. x]

    Help? :$

    x.


    Sometimes it's best not to care.

    Te grote bestanden? Geen JPG?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ravel schreef:
    Te grote bestanden? Geen JPG?


    Hope goes lost but never dies.

    Daar heb ik momenteel ook last van - ik weet niet hoe het komt, en hoe het opgelost kan worden...

    Ik heb het ook wel eens. Als ik foto’s met mijn mobiel neem zijn de bestanden altijd te groot.
    Dan moet je gewoon in paint de foto plakken en dan naar afbeelding en dan klik je op uitrekken/hellen en dan krijg je zo horizontaal en veritcaal en dan doe je bij die allebei 50 invoeren. (snap je me nog?)
    Dan opslaan en dan kun je het als het goed is wel de foto’s plaatsen :Y)

    [ bericht aangepast op 12 maart 2010 - 16:25 ]


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Weet je, dat kan allemaal goed zijn he ! maar als ik een nieuwe foto opload kan ik die nooit instellen als profielfoto, dan zecht de pc wel : je foto is correct gewijzigt, maar eigenlijk staat er nog altijd mijn oude foto erop !!


    Gijs