• Vraag is duidelijk lijkt me.
    Ik vraag dit best wel erg af, want.. nou.. misschien weten ze het niet eens-,- oke niet iederéén wordt gepest, maar wel veel.

    oké wat denken jullie?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ze weten het wel (denk ik), maar als ze dat zouden weten, zouden ze niet weten hoevéél. En dat zijn er aardig wat.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Jaa idd!
    Daarom vraag ik het ook. (:


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    prrf.
    niemand reageert =.=
    iedereen dood.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik leef weer hoor =D

    Mar ik denk dat ze het wel weten.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Wrm doen ze er niks mee =.=


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik denk ook dat ze het wel weten.
    Maar wat zouden ze ertegen kunnen doen?

    -denk-
    weet ik veel.
    moed inspreken =.=


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ??


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    waaarschijn lijk niet die heeb et wrs te druk om daarover na te denke en mss sture de fans dan zo een brief aan hen en legge ze da dan zo helemaal uit mer leze ze die gwn nie :S


    Take The Past, Burn It And Let It Go

    ik denk wel dat ze het weten


    Live life for the moment because everything else is uncertain! ~ Louis Tomlinson <3

    ik denk dat ze het vaag weten... maar niet hoe erg het soms uit de hand kan lopen:S


    I am an idiot, I move.

    Nee. oké. Ik maak me er niet zo druk om. Maar .. is het niet beter dat ze gewoon weten wat er soms speelt?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Eigelijk wel ja..
    Maar ze kunnen er ook niet veel aan doen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik denk wel dat ze het weten en niet weten hoeveel maar ze kunnen er nks aan doen(okeej ik lees niet al die stukken daar heb ik gen tijd voor)

    Misschien zouden mensen minder worden gepest als sommige fans minder achterlijk deden.
    Die shirts, heel leuk, maar bewaar dat dan voor concerten. Enzo, en dat hysterische gedoe over 'Hij is geen wijf/homo' achterwege laten. Beaan het gewoon of negeer het maar ga niet gillen; 'Nee helemaal niet!' of 'BILL IS MIJN SCHATJE!'
    Dat werkt echt niet. Vroeger werd ik er nooit raar op aangekeken, nu wel. En hoe komt dat? ^^ Door die kleine kutfans die de hele band voor paal zetten.
    Sorry, maar zo zie ik het.