• Haaaay (:

    Oke, dit is dut even vet lullig. In mijn klas mogen we dus niet kiezen waar we zitten , we hebben vasten plaatsen [enkel als we naar een ander klaslokaal moeten , dan mogen we dat dus kiezen].
    Dus de maand september zitten we allemaal op volgnummer. ik ben nummer 4 en moest dus naast nummer 3 zitten. Allemaal héél erg fijn enzo want ik kom wel met dat meisje [jaah, het is a girl x'D] overeen enzo. Maar nu zijn we dus oktober en dat is dan `tijd voor iets anders´ zoals mijn klastitularis dat altijd zegt. Zijn we van plaats verandert. zit ik naast zo'n dikke koei ] ik heb niets tegen mollige mensen maar dit word wel erg x'D] ze gaat maar 1 keer per week in de douche !!! en daarom stinkt ze dus verschrikkelijk, haar haar is altijd vettig want ze wast dat dus maar 1 keer. en ze is zo aanhankelijk omdat ze geen vrienden heeft. nu doet ze dus alles voor me. echt ALLES, Leuk ?! i don't think so. ik haat meelopertjes dus.

    maar het ergste is.. ik keek gisteren zo naar dat meisje en wat zie ik daar bij haar kin ?! een soort van pukkel/moedervlek met haren die er uitkomen van wel 3 centimeter !! egt afschuwelijk. ik heb al geprobeerd om ergens anders te zitten maar ik moet daar tot november [maybe langer] zitten.

    weet iemand hoe ik haar kan duidelijk maken dat 1 keer per week douchen echt wel weinig is [ze stinkt echt verschrikkelijk] en dat ze niet zo aanhankelijk moet zijn zonder haar te kwetsen [ anders heb ik men leerkracht STVT op men dak --']


    ty.


    And all the girls in the front row scream your name.

    Ieuwl, das verschrikkelijk! Arme jij! ö
    Je kan het mss tegen je leerkracht zeggen, dat het echt niet prettig is om naast haar te zitten ofzo...


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    ik heb medelijden met jou!!!!


    wij mogen kiezen waar we zitten.

    behalve voor 4 vakken hebben we vaste plaatsen.


    I need you like a heart needs a beat

    ik heb echt medelijden met je
    wij mogen ook kiezen waar we zitten
    Ik heb echt geen idee hoe je iemand zegt, zonder te kwetsen, dat hij/zij stinkt
    da komt volgens mij altijd hard aan
    veel sterkte nog!


    For once I want to be the car crash.

    bedankt. en jah ik ben al geweest naar de leerkracht en die zei dat ik onzin vertelde en met iedereen overeen moet proberen te komen --'


    And all the girls in the front row scream your name.

    bedankt. en jah ik ben al geweest naar de leerkracht en die zei dat ik onzin vertelde en met iedereen overeen moet proberen te komen --'

    wa voor stomme leerkracht heb jij. Das pas zever wa da zij/hij vertelt!


    For once I want to be the car crash.

    IEWL ;o
    ocharme :'O
    ik zou dat gewoon zegge,
    wat kunnen mij die foking leerkrachte schele

    maar ik heb nu een zalige klas met zalige leerkrachten en zalige kinders <33333

    LIEFDE VOOR KLAS 427!


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Sonder te kwetsen?
    Doe het gwn so als mij:
    Douche jij nooit fseu? Ik ruik het..
    En laat die moedervlek ook evfen weghalen bitte!
    En als je tog besig bent..
    En dan gaa je al haar minpuntjes af X'D
    DUde son kind uit een andere klas had rare kleren en sgoenen aan (jaa ,,ik geak ,ik let altijd eerst op de schoenenXD) en ik soo: Moeilijk heah? kleren kopen ,,en toen moest se half janke :X en toen kreeg ik haar mentor op me dak ,, 2 X:X
    En toen wou ik een keer aardig sijn ,, staat son meisje elke pause alleen dom naar mij te staren ,,duss ik soo blij : HOII :D
    loopt sei langsmij heen ,,heeft se allemaal rare rode plekken op de rug ,,en toen was ik bang voor haar :X
    Maar ik is gemeen =.= duss luister maar gwn niet naar mij (A)


    Crack a bottle