• I know , hier zijn al 1000 topics over! Maar ik heb sinds 1 januari de nieuwe MSN op mijn pc , om een of andere reden heeft mijn pc die geinstalleerd zonder mij iets te vragen >< !
    Ik heb al topics opgezocht om de vorige versie te installeren , maar nu het 2011 is lijkt de 9 voorgoed verdwenen te zijn ;o

    Kan iemand me nog helpen ?
    als beloning krijg je eeuwige dankbaarheid _O_


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Haha, dat had een vriendin van mij ook vandaag XD

    Ze heeft de oude weer gedownload XD


    --

    Oeh, ik kon! Haha, mijn vriend heeft mij daar ook bij geholpen :'D
    Die messenger 2011 suckt echt heel erg hard. Ik zal hem de site es vragen waar je hem nog kunt van halen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Vulpen schreef:
    Haha, dat had een vriendin van mij ook vandaag XD

    Ze heeft de oude weer gedownload XD
    hoe heeft ze dat gedaan ;o ? ik heb het geprobeerd , maar mijn pc zei altijd : er is reeds een nieuwere versie beschikbaar (nerd)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Undesirable schreef:
    Oeh, ik kon! Haha, mijn vriend heeft mij daar ook bij geholpen :'D
    Die messenger 2011 suckt echt heel erg hard. Ik zal hem de site es vragen waar je hem nog kunt van halen.
    oh ja dat zou geweldig zijn!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    (...)hoe heeft ze dat gedaan ;o ? ik heb het geprobeerd , maar mijn pc zei altijd : er is reeds een nieuwere versie beschikbaar (nerd)

    De mijne zei dat ook steeds, maar hij heeft het precies opgegeven ;p


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Seel schreef:
    (...)hoe heeft ze dat gedaan ;o ? ik heb het geprobeerd , maar mijn pc zei altijd : er is reeds een nieuwere versie beschikbaar (nerd)


    Mijne ook, ze heet Potlood op Q
    Moet je haar even vragen XD


    --

    ik geef het op voor vandaag , liever een slechte versie van msn dan geen msn :'DDD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik ben in mijn geschiedenis aan het zoeken, want mijn vriend kan niet online komen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tadaa!
    Verwijder eerst alle Windows producten van je PC. Installeer het daarna (:

    Poesiket schreef:
    Tadaa!
    Verwijder eerst alle Windows producten van je PC. Installeer het daarna (:
    echt alles van windows live dan ? ik had enkel de msn verwijderd :Y) ?
    ik probeer het morgen zeker!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    (...) echt alles van windows live dan ? ik had enkel de msn verwijderd :Y) ?
    ik probeer het morgen zeker!

    ja alles, want anders kan je hem niet goed downloaden, en alle details die je er bij kreeg bij windows 2011 krijg je ook weer als je 9 doet. :')


    Life is a beautiful struggle

    ik heb dat ook. xd en het is echt gruwelijk. :'D


    "TROLL! In the dungeon!...Thought you oughta know...."