• HoiHoi allemaal,
    De titel zegt het al.. Wie, vind jij, kan er hier op Quizlet mooi/goed schrijven en waarom? En dan niet gewoon omdat dat zo is. Maar ik denk dat de schrijfsters/schrijvers het zelf ook leuk vinden om te lezen wat en waarom.
    Ik zelf persoonlijk lees niet veel quizlets/verhalen maar ik heb wel een aantal favourieten
    · Darkpassion [ze geloofd niet dat mensen haar goed vinden schrijven, dus als je dit ook vind vooral duidelijk zeggen waarom, zodat ze het heel misschien ooit gaat geloven xD]
    -> Darkpassion vind ik goed schrijven omdat ze alles zo realistisch en zo goed mogelijk verwoord. Je merkt aan haar schrijven dat ze vrijwel geen woorden gebruik die ze normalitair ook niet zou gebruiken. En ze schrijft apparte verhalen. Niet zo doorsnee.
    · Lola92
    -> Ze schrijft over Nightwish, and I adore Nightwish. Lola92 was trouwens de eerste op Quizlet die een Nightwishserie begon! Ze heeft een apparte meeslepende manier van schrijven.
    · Billchenlove
    -> Billchenlove schrijft quizlets met enorme apparte en orginele verhaallijnen. Ik ben verslaafd aan haar quizen, alleen vind het ik jammer dat ze niet bezeten veel schrijft. Want het liefst lees ik iedere dag een nieuw verhaal van haar.
    [Er zijn er nog wel meer, maar dan ben ik of de naam van vergeten of lees ik de quizen niet meer van.]

    x. Kirsten


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik lees zoals jij niet echt veel Quizlets maar ik vind dat DarkPassion erg mooi kan schrijven. Waarom? Ze vertelt er veel details in en dat springt niet van ineens als je op straat loopt naar bijvoorbeeld een zwembad ofzo.
    Ook nog xPOKEMONDKID en waarom haar? Niet alleen omdat ze een goede vriendin van me is maar omdat ze erg leuk kan vertellen. Bij haar zie je ook erg veel details. Bij PersianQUEEN, TikTakBOEM is dat hetzelfde en bij nog veel maar die ben ik kinda vergeten x]

    DarkPassion;
    zoals jij zegt schrijft ze het erg realistisch & je kan heel opgaan in haar verhalen

    Oké, Kirsten is hierbij officieel goed in overdrijven :W


    Bored.

    Oké, Kirsten is hierbij officieel goed in overdrijven :W

    NEE, ze heeft gelijk

    Hmm, de laatste tijd lees ik geen Quizzen meer, maar ja, Máriko, jij bent echt goed^^
    Omdat ze, net als de anderen zeggen, het zo realistisch mogelijk doet =D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    DarkPassion, LOLLIPOPx, xTINKERBELL, Maar natuurlyk ook Appelkirst en LoveIsDead.
    Waarom?
    Ze kunnen alles goed in detail schryven en vooral die van DarkPassion raken my en het is zo realistisch.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Oké, Kirsten is hierbij officieel goed in overdrijven :W
    Ik mag dan misscien overdrijven als jij dat vind. Maar meer en deel vind dat ik gelijk heb hiero xD! Dus misschien heb ik dus ook wel gewoon echt gelijk :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    DarkPassion, ik vind haar woordkeuze heel mooi, en er zit altijd veel emotie in,
    Appelkirst ;-P Je schrijft mooi, en leuke verhalen altijd n__n En ook gewoon realistisch enzo. ^^
    Evalicious, ik lig altijd helemaal in een deuk om haar verhalen. Meestal zijn ze echt heel grappig + ook gewoon leuke verhaallijn. ^^
    CBstarsxx, omdat haar verhaal gewoon mooi geschreven is. Alleen jammer dat ze al een tijd niet meer geschreven heeft.. =l


    Mew <3

    Voelt zich zwaar genaaid Fluit fluit.

    Uhm ja DarkPassion ik heb dan maar een ding van haar gelzen maar het was supermooi, net alsof je eenboek te lezen, ze zou zo schrijfster kunnen worden.. En verder lees ik maar heel weinig Quizjes...x'D



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Fout in de naam van mij >< [/perfectionist])


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)Ik mag dan misscien overdrijven als jij dat vind. Maar meer en deel vind dat ik gelijk heb hiero xD! Dus misschien heb ik dus ook wel gewoon echt gelijk :Y)

    Misschien wel, ik ben alleen te koppig om het toe te geven :Y)


    Bored.

    Ik heb een quiz gelezen van de topicstarter en die vond ik heel goed. Echt heel goed.


    No growth of the heart is ever a waste

    * PANIC
    * NotYourFreak
    * PersianQUEEN
    * LOLLIPOPx

    En nog meer hoor!

    ik vond die van jou die ik gister heb gelezen egt heel goed!, omdat je met zoveel emoties schrijft denk ik , andere redenen kanik zo snel ff niet verzinnen


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    Ik heb een quiz gelezen van de topicstarter en die vond ik heel goed. Echt heel goed.
    *Is nu heel nieuwsgierig!* Welke dan?:Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb nu zin om je naam vet verneukt op te gaan schrijven..!x´D

    DrkPssssian... Haha, nee ik maak maar een grapje en ik ben ook maar weer weg.x´D

    [Volgnes mij ben ik slim aan het worden]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.