• Komende zomervakantie ga'k naar Londen en deze keer wil ik goede foto's kunnen maken, want de vorige twee keren had ik 'n crappy camera mee :Y) Nu kwam ik de Nikon Coolpix S6500 tegen. Op Kieskeurig.nl staat deze in de top 5 van favorieten, maar helaas staan er geen reviews bij, dus ik hoop dat er iemand op Q ervaring heeft met deze camera :Y) Ik wil gewoon 'n goed alternatief voor 'n spiegelreflex, omdat ik me die op 't moment gewoon niet kan veroorloven :"D En datzelfde geldt voor systeemcamera's, dus dan maar een gewone digitale camera :Y)

    Wow, veel harkjes.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 18:04 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    You lucky motherfucker. (cat)
    Londen én een camera.


    Veel plezier

    Dragneel schreef:
    You lucky motherfucker. (cat)
    Londen én een camera.


    Veel plezier

    Merci 8D En ik zou pas 'n lucky motherfucker zijn, als ik zomaar 'n spiegelreflex kreeg toegeworpen :C


    "I shut my eyes in order to see.'

    Alayne schreef:
    (...)
    Merci 8D En ik zou pas 'n lucky motherfucker zijn, als ik zomaar 'n spiegelreflex kreeg toegeworpen :C

    Ohwell. Niet alles in een keer hè. :Y)

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ohwell. Niet alles in een keer hè. :Y)

    Na'ah. Af en toe iets toegeworpen krijgen is goed :Y)

    ANYBODY?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mijn zusje heeft zo één. Goede kwaliteit en mooie foto's, maar het opladen duurt best lang.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    Mijn zusje heeft zo één. Goede kwaliteit en mooie foto's, maar het opladen duurt best lang.

    Maar de batterijduur zelf is wel goed? Ben 't sowieso wel gewend dat 't opladen lang duurt. Hoelang in dit geval dan? (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Alayne schreef:
    (...)
    Maar de batterijduur zelf is wel goed? Ben 't sowieso wel gewend dat 't opladen lang duurt. Hoelang in dit geval dan? (:


    Ze doet er nu al zeker twee jaar mee en er is nog niks mis met de batterij. Volgens mij duurde het opladen ongeveer anderhalfuur.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Oooooo, dat vind ik anders best snel :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben het gewend dat mijn camera binnen een halfuurtje is opgeladen, dus daar kan het ook aan liggen. :')


    Reading a good book is like taking a journey.