• Okay, het ging dus zo. Op netlog was er een leuke jongen die me had toegevoegd, hij heette "Julian" en hij begon al onmiddellijk met dat hij me mooi vond enzo.. En toen zei hij dat hij me had gezien in een winkel en dat hij me wou ontmoeten maar hij dat niet kon. Ik was dan wel helemaal weg van hem, maar er klopte iets niet. Want daarna stond zijn liefdesstatus op; Verliefd op Talia(ik). En vandaag heb ik ontdekt dat mijn bff erachter zat, dat zij "Julian" had gemaakt. Ik heb haar meteen vergeven want haar bedoeling was dat ik me zelfverzekerder voelde. Want ik zei steeds maar hoe lelijk ik wel niet ben.
    hoe ik erachter ben gekomen?
    1. De manier hoe hij praatte klonk als mijn bff
    2. "Hij" had mijn bff ook toevallig in zijn vriendenlijst staan
    3. Nadat ik en mijn bff een discussie hadden met 'Julian vind me helemaal niet leuk' stond er plots op "Julian" zijn profiel mijn naam.
    4. Ik heb mijn bff ondervraagd en ze heeft al snel bekend.

    Ik hou zielsveel van mijn vriendin en ik zou zo'n stomme verzonnen jongen er niet tussenkomen, want uiteindelijk bedoelde ze het goed.

    Heeft een vriendin van jullie al ook zoiets gedaan? Zoja, wat dan?

    [ bericht aangepast op 14 maart 2010 - 17:47 ]


    All this dampness is damp.

    Reaper schreef:
    Ik zou het niet leuk vinden als een vriendin van me dat zou doen, maar het is wel lief van d'r dat ze je meer zelfvertrouwen probeert te geven maar stel je had echt verliefd op die jongen geworden, dan tja.


    Haha, dat gebeurd niet denk ik. Ik ben al verliefd op een jongen van school. :3


    All this dampness is damp.

    Washington schreef:
    Wel lief van je vriendin.


    I live for the applause, you will die for it.

    Heel lang geleden heb ik dat 's een keer gedaan, als grapje. Maar ik bedoelde er verder niks mee. Ik zou het heel lullig vinden als iemand dat bij mij deed; ik zeg soms nogal lullige dingen via msn/hyves tegen een jongen. Omdat ik gewoon verlegen ben, of op dat moment meer durf te zeggen.


    Because you're the only one for me, where are you?

    Nee nognooit gedaan.
    Eigenlijk is het wel een rostreek want ja, ze loog je voor.
    Maar het is ook wel lief, om je zelfverzekerder maken (:
    <3


    Beautiful people, are people who smile.

    Nee, ik heb zoiets nog nooit gedaan. Op zich is het wel lief van je vriendin, maar misschien kan ze je ook op een andere manier helpen om meer zelfvertrouwen te krijgen.


    Think before you act.

    Ravel schreef:
    Ik zou dat echt een rotstreek vinden hoor Ö

    Maar nee, dat heb ik nog nooit meegemaakt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Een 'vriendin' van mij heeft welleens gedaan als of ze mij was. Ze had een hyvesaccount van mij gemaakt, een een msn adres. En dan zat ze op hyves en msn lekker met iedereen te kletsen en deed alsof ze mij was.
    Ben je dan wel helemaal lekker?


    Caution first, always.

    Ik vind het langs de ene kant lief, maar langs de andere kant ook gemeen. Oké, ze wil je helpen en zo maar ze heeft je zowat 'vals vertrouwen' gegeven van iemand die niet eens bestaat. Bij sommige mensen geeft dat het omgekeerde, dan hebben ze meer zoiets als: 'ze heeft enkel medelijden dus ja'

    Etoile schreef:
    Neen,nog nooit zoiets gedaan.

    Daarom was ik helemaal weg van hem. Ik vond hem erg aantrekkelijk. x'D


    All this dampness is damp.

    Persoonlijk zou ik me erg teleurgesteld voelen als mij zoiets overkwam, maar ik bewonder je echt om je optimisme in deze situatie :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee, ikzelf niet. Een (ex)vriendin van mij wel om haar ex jaloers te maken, sloeg echt hélemaal nergens op:Y)


    Bill Kaulitz (LL)

    Etoile schreef:
    Neen,nog nooit zoiets gedaan.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Soldier schreef:
    Daarom was ik helemaal weg van hem. Ik vond hem erg aantrekkelijk. x'D


    Hij is inderdaad een héle mooie jongen, daar zou ik ook op slag verliefd op worden :Y)


    Bill Kaulitz (LL)

    Cloudburst schreef:
    Persoonlijk zou ik dat helemaal niet fijn vinden als een vriendin van mij zoiets zou doen, ook al zou ze het goed bedoelen.
    Gelukkig heb ik het nog nooit meegemaakt. (:

    Nee inderdaad, ik zou dat ook helemaal niet leuk hebben gevonden. Of nouja, mijn BF heeft soortvan zoiets bij mij gedaan. We doen wel is een keer namen van elkaar en de plaatjes van msn etc, allemaal hetzelfde. En dan gaan we bij een gast of iemand anders praten, en die weet dan niet wie wie is, maar dat is dan wel weer grappig. Maar mijn BF had dat dus ook is een keer bij mij gedaan, dat vond ik dus niet zo leuk, want ik wist dat niet. (Ze had het samen met een ex van mijn zus ofzo gedaan, die we niet mochten) Alleen van haar manier van spreken en doen wist ik dat zij dat zei etc. Mijn BF beschermde me wel, maar het gaat gewoon om het idee. Als mijn BF me zelfvertrouwen bij wilt geven, dan zegt ze gewoon de hele tijd dat ik mooi ben en whatever.


    Quiet the mind, and the soul will speak.