• Ik heb écht wallen, áltijd. Ook als ik niet moe ben. Wat kan ik er tegen doen :'D
    Mij intresseert het niet maar sommige zullen wel denken dat ik zo'n no-lifer ben, hehe.

    Ook zie ik op een afstand wazig. Ik heb al een test laten doen voor een bril maar hij zei dat ik vermoeide ogen had. (Te laat naar bed, te laat op staan, te veel achter het scherm -TV, computer, Ps3-)


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ook, heb ik van mijn moeder geërfd. Het enige wat je eraan kunt doen is goed slapen en ze evt. wegwerken met concealer.


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik gebruik gele oogschaduw om wallen weg te werken. Je ziet ze dan minder goed.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Zo'n stick van Garnier halen ofzo?


    No growth of the heart is ever a waste

    Welkom bij de club :Y) ik kom er ook nooit van af -.-


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Iehiew, ik gebruik geen make-up D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat is da u huid onder u ogen dunner is dan ergens anders, en das een dikke ader en die zie je harder liggen, mss sminken!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Heb ik ook altijd, ik schmink me al -meestal- en je blijft het zien bij mij.


    Tanya is de beste.

    Aahaha- tegen mij zeiden ze hetzelfde-
    ik laat het maar zitten- ik heb er geen last va (:


    we were always meant to say goodbye.

    ik heb geen wallen : wel contourlijnen (blauwe kringen) waar niets tegen kan gedaan worden =(

    ik heb ook altijd wallen , zelfs als ik 12 uur zou slapen xd


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    xFuturex schreef:
    Ik heb nooit wallen =]
    Terwijl ik max 6-7 uur per nacht slaap, altijd achter de pc zit en elke dag uren tv kijk ;D


    I'm a little bit lost without you <3

    Same here, dat kan komen omdat de huid onder je ogen dunner dan normaal is. Daat valt niets aan te doen. Je kan zakjes camille thee nat maken en tien minuten op je ogen leggen of een lepel in de vriezer leggen en die onder je oogleden leggen dat kou gaat de zwelling tegen.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2010 - 21:04 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Inspiration schreef:
    Dat is da u huid onder u ogen dunner is dan ergens anders, en das een dikke ader en die zie je harder liggen, mss sminken!
    De huid is daar ook erg dun, ja.


    I live for the applause, you will die for it.

    koude lepeltjes tegen je wallen houden (:


    And all the girls in the front row scream your name.

    Okee hier n artikeltje =)Ofjaa een vraag dat in un tydschrift staat =)
    Wat doe je als je wallen onder je ogen hebt.?

    Cecillia: Dan stop ik een lepel in de vriezer, om die vervolgens onder myn ogen te leggen en weg is de zwelling. Een ijsklontje tegen je wallen houden helpt ook

    Denise: Myn trucje is 2 zakjes kamille thee even in het water en leg het daarnaa op je ogen. Door de theine neemt de zwelling af en zie je er meteen beter uit.

    Khoop dat je hier iets aan hebt..
    kweenie of t help kheb t zelf ng nie geprobeerd xD