• met die felicitatie's, of hoe je het ook moest schrijven. (': Ik heb jullie een aantal dagen geleden vertelt over een wedstrijd waar ik aan meedeed?

    Wel... gisteren was die wedstrijd door en het is allemaal echt perfect gegaan ;o Ik was bang om op die hakken over die catwalk te gaan, maar net op de laatste moment ben ik van schoenen verwisselt met een meisje van m'n klas. Daarna, bij de prijsuitreiking hebben we niet anders dan 'KTA 2 Diest!' (mijn school dus.) kunnen aanhoren, want we waren dan ook zo goed. -gayhandje- Bleek ook nog eens dat we gewonnen waren als béste school. De winares van de wedstrijd was een meisje van onze school en ik en mijn werkster hadden voor Gala-kapsel de tweede prijs en voor Surealistisch de derde. Jaa, ik ben blij maar ik heb er redenen genoeg voor :'D Dus, kom maar op met die felicitatie's, haha.

    Edit 1: Foto's komen later voor degene die het gevraagd hadden.

    Edit 2: Bedankt allemaal voor diegene die mij veel succes hadden gewenst, voor de show. Het heeft me precies geholpen (':

    [ bericht aangepast op 15 maart 2010 - 20:59 ]


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Gaaf, gefeliciteerd!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    GEFELICITEEERD!


    it's so empty living behind these castle walls

    Aaaaah, liefje, gefeliciteerd. :3
    Ik vind het echt goed voor je.
    Haha, ik hou van je ;D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Saviour schreef:
    Aaaaah, liefje, gefeliciteerd. :3
    Ik vind het echt goed voor je.
    Haha, ik hou van je ;D


    Ah, jij bent toch zo lief? <3


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    RepentRepent schreef:
    (...)

    Ah, jij bent toch zo lief? <3


    Jij liever<3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Gefeliciteeerdd ;D!


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Pearls schreef:
    Gefeliciteerd! =D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Gefeliciteerd (flower)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.